۱۳۹۰ بهمن ۱۱, سه‌شنبه

کلکسیون عکس های سکسی سفر ریحانا به هاوایی

چندی پیش در نارنجی نیوز گفتیم که ریحانا برای تعطیلات سال نو به هاوایی رفته است. این تعطیلات نسبتا طولانی او به پایان رسید اما چیزی که از آن باقی ماند کلکسیون عکس های سکسی اوست که بخشی از آن به لطف عکاسان مخفی و بخشی از آن به همت خود او تهیه شده است!
لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۰ بهمن ۱۰, دوشنبه

عکس های نیمه برهنه دوست دختر رونالدو،ایرینا شایک، برای تبلیغات ریپلی (REPLAY)

گرچه دوست پسر فوتبالیست او در خانه منتظرش است اما کمی از کارهای روزانه باقی مانده که او باید قبل از بازگشت آنها را انجام دهد، ولو اینکه این کار لم دادن بصورت نیمه برهنه روی سینه یک مانکن مرد باشد.
کریستیانو رونالدو باید مرد استواری باشد که اجازه می دهد دوست دختر روسی اش این طور به مانکن نیوزلندی وینی ولستون بچسبد، بخصوص اینکه آشنایی خود آنها به تبلیغاتشان برای آرمانی بر می گردد.

۱۳۹۰ بهمن ۹, یکشنبه

عکس های نیمه برهنه لارا استون برای تبلیغات کلوین کلین

لارا استون، نیمه برهنه، لب دریا، با یک مرد دیگر؛ لارا استون طلاق گرفته است؟
جای نگرانی نه برای شما و نه برای شوهر او، دیوید ویلیامز، نیست چرا که این مرد عضلانی متیو تری یکی از مانکن های لباس است. هر دوی آنها برای تبلیغات جدید کلوین کلین در سواحل سنت بارز لخت شده اند.

۱۳۹۰ بهمن ۸, شنبه

عکس های مایلی سایرس با کیک تولد 16+

عکسی که به تازگی از مایلی سایرس بازیگر و خواننده 19 ساله منتشر شده است احتمالا طرفداران کم سن و سال او را شوکه خواهد کرد. او به مناسبت تولد دوست پسرش لیام همسورث عکس های تحریک آمیزی با یک تولد (که دیدن آن محدودیت سنی دارد) گرفته است.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۰ بهمن ۷, جمعه

شوک بینندگان برنامه خبری از دیدن سکس در پشت صحنه + ویدیو

بینندگان شبکه STV با دیدن صحنه های سکس در پشت صحنه، در خلال یک برنامه خبری بهت زده شدند. در حالیکه مهمان برنامه "اسکاتلند امشب" در حال بحث در مورد رهبری اد میلیبند بر حزب کارگر بود تصاویر یک زن بلوند بر روی صفحه تلویزیونی در پشت سر او در استودیو نمایش داده می شد. 

۱۳۹۰ بهمن ۵, چهارشنبه

این لباس و این پاها؛ باید قبول کنیم که سلنا گومز بزرگ شده است


هر روز که می گذرد سلنا گومز یک قدم بیشتر از پرنسس دیزنی بودن دور و به ستاره پاپ شدن نزدیک می شود. او که تور آمریکای جنوبی خود را آغاز کرده دیشب در پورتو ریکو روی صحنه رفت.
او برای این اجرا یک لباس آبی با دامن جلو باز به تن کرده بود که موقع رقص به این طرف و آن طرف جمع می شد.

۱۳۹۰ بهمن ۴, سه‌شنبه

تبلیغ جدید فیات با شرکت جنیفر لوپز و ندا آقاسلطان

آتش انتقادات به جنیفر لوپز بخاطر امضای قرارداد با خودروسازی فیات که چند وقتی بود فروکش کرده بود با انتشار یک نسخه جعلی از تبلیغ منفور او برای این شرکت ایتالیایی دوبار شعله ور شد.
این تبلیغ جعلی که توسط  گروه متحد علیه ایران هسته ای تهیه شده است، موضوع معاملات این شرکت با ایران را بزرگنمایی می کند و داور امریکن آیدل را در میان تصاویر دلخراشی از معترضان ایرانی نشان می دهد تا شاید بدین وسیله به او فشار آورند که قراردادش با این خودروسازی ایتالیایی را فسخ کند.

۱۳۹۰ بهمن ۳, دوشنبه

جریمه پایین کشیدن شورت در بسکتبال چیست؟! + ویدیو

در میانه مسابقات ورزشی نفس گیر، هیجانات افراد بالا می رود و از دست رفتن کنترل اعصاب ورزشکاران در این شرایط چیز عجیبی نیست. اما تنها تعداد کمی از آنها قانون شکنی غیرمنتظره و عجیبی را که گلن دیویس انجام داد، مرتکب می شوند. بعد از آنکه او دو امتیاز و یک خطای فردی را از دست داد، این بازیکن تیم اورلاندو مجیک که به "بچه گنده" معروف است، برای نشان دادن ناراحتی اش شورت خود را پایین کشید.

۱۳۹۰ بهمن ۲, یکشنبه

پیامبر اسلام در میخانه

کاریکاتوری که انجمن بی خدایان یکی از دانشگاه های برجسته لندن در مورد پیامبر اسلام روی صفحه فیسبوک خود قرار داد جنجال گسترده ای در این دانشگاه به پا کرد.
یک گروه از دانشجویان مسلمان خواستار حذف این کاریکاتور "توهین آمیز"، که تصویر آن در ادامه مطلب آمده است، از روی شبکه اجتماعی شده اند. همزمان رئیس انجمن بی خدایان، سکولارها و اومانیست های کالج دانشگاهی لندن (UCL) از سمت خود کناره گیری کرد اما انجمن همچنان از حذف این تصویر از روی صفحه فیسبوک خودداری کرده و آن را مصداق آزادی بیان می داند.

۱۳۹۰ بهمن ۱, شنبه

عروس اومد... روتونو اونور کنید!

معمولا در عروسی های مختلطی که لباس عروس کمی بیش از اندازه باز باشد صداها و پچ پچ های آزار دهنده ای از سوی مهمان ها به گوش می رسد. اما اگر عروس از مد جدید استفاده کند احتمالا نصف مهمان ها بواسطه سکته قلبی آخر مراسم را نخواهند دید.

۱۳۹۰ دی ۲۹, پنجشنبه

دوباره با ریحانا در رختخواب

بعد از آنکه عکس های تبلیغاتی او برای لباس های زیر آرمانی بعنوان سکسی ترین مجموعه سال 2011 انتخاب شد جای تعجبی ندارد که او را دوباره برای تبلیغ کلکسیون جدید این مجموعه ببینیم.
ریحانا برای بار دوم چهره و بدنش را در اختیار کار تبلیغاتی قرار داده است و مثل همیشه اغواکننده و فریبا.

۱۳۹۰ دی ۲۸, چهارشنبه

نود زیر ذره بین نارنجی - برنامه 26 دی 1390


در برنامه این هفته نود:
چرا عادل از رقص چیزی نگفت؟ چرا عادل از مد گفت؟
چرا عادل از ساندیس خورها چیزی نگفت؟ چرا عادل از ساندیس خوری گفت؟
چرا عادل از گلدن گلوب چیزی نگفت؟ چرا عادل از گلدن گلوب گفت؟!

۱۳۹۰ دی ۲۷, سه‌شنبه

ایران را از دریچه آتلانتیک ببینید

سایت آمریکایی theatlantic.com اخیرا مطلبی راجع به ایران روی خروجی خود قرار داده و با توضیح ذیل از بازدیدکنندگانش درخواست کرده ایران را از دریچه نگاه آنها ببینند:
"ایران در ماه های اخیر در صدر اخبار جهان قرار داشته است، بیشتر بخاطر مانورهای نظامی، اعدام ها، تحریم های اقتصادی، برنامه هسته ای مشکوکش و جنجال های سیاسی مختلف. ایران کشوری است با بیش از 75 میلیون نفر جمعیت و پیشینه ای به بلندای هزاران سال. در حالیکه 90 درصد ایرانیان شیعه هستند اما نزدیک به 300000 مسیحی در این کشور زندگی می کنند و بزرگترین جامعه یهودیان در خارج از اسرائیل در ایران ساکنند. در حالیکه اخبار مربوط به ایران به مسائل نظامی و سیاسی معطوف شده بد ندیدیم که نگاهی به داخل این کشور بیندازیم، البته از طریق لنز دوربین خبرگزاری ها چرا که همچنان محدودیت فعالیت برای رسانه های خارجی در ایران برقرار است."

۱۳۹۰ دی ۲۶, دوشنبه

شرح کامل ماجرای هولناک فساد اخلاقی رایان گیگز

رودری گیگز که پس از اعتراف همسرش ناتاشا به داشتن هشت سال رابطه پنهانی با برادرش رایان گیگز سکوت کرده بود بالاخره لب به سخن گشود.
او در مصاحبه با روزنامه سان گفت:" رایان فوتبالیست بزرگی است اما از انسانیت بویی نبرده است."

۱۳۹۰ دی ۲۵, یکشنبه

آیا می دانستید کلوین کلین (Calvin Klein) همجنس گراست؟

اگر اهل خرید اجناس مارک دار باشید با کلوین کلین آشنایی کامل دارید. اما حتی اگر وسع مالیتان به خرید اجناس گرانقیمت مارک دار هم نرسد باز هم احتمالا برند کلوین کلین را روی اجناس قلابی خود دیده اید. از کیف و کفش و جین گرفته تا لباس های زیر و ساعت و ادکلن و ... .
اما واقعا در مورد خود آقای کلین چه می دانید؟ آیا می دانستید که وی اخیرا به جرگه همجنس گرایان پیوسته است؟

۱۳۹۰ دی ۲۴, شنبه

نود زیر ذره بین نارنجی - برنامه 22 دی 1390


در برنامه این هفته نود:
       عادل فردوسی پور بی پرده از جدایی دین از ورزش گفت
       عادل فردوسی پور از سیاست نخ نمای صدا و سیما پرده برداشت
       عادل فردوسی پور نشان داد که از حمایت یک ابر قدرت پشت پرده مجهول الهویه برخوردار است.

۱۳۹۰ دی ۲۳, جمعه

بازیگر سریال 90210 بعد از منتشر کردن عکس نیمه برهنه اش: "انسان جایزالخطاست"

آنالین مک کورد هنوز در شوک اشتباهی که کرده به سر می برد. او تصادفا تصویر نیمه برهنه خود را در صفحه توئیترش قرار داد.
بازیگر نقش نایومی کلارک در سریال 90210 اوایل این هفته سهوا این تصویر را روی شبکه اجتماعی قرار داد.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.
 

۱۳۹۰ دی ۲۲, پنجشنبه

چرا در مراسم گالا (انتخاب بهترین فوتبالیست جهان) همه بدنبال نزدیکی با شکیرا بودند؟

شاید با خودتان فکر کنید که ستاره موسیقی پاپ، شکیرا، و ستاره تیم ملی انگلستان، وین رونی، هیچ سنخیتی با هم ندارند. اما این موضوع مانع نشد که آنها در مراسم گالا دوشنبه شب لحظه ای از بگو و بخند و مصاحبت با یکدیگر دست بکشند.
به نظر می رسید رونی با دیدن این خواننده در لباسی نفیس و هم رنگ تیم باشگاهی اش نشئه شده بود. 

۱۳۹۰ دی ۲۱, چهارشنبه

ویدیوی رفتار شرم آور پاتریس اورا که از آرشیو بیرون آمد

پرونده درگیری پاتریس اورا و لوییس سوارز در ماه گذشته از جنجالی ترین پرونده های فوتبالی جهان بود. هرچند سوارز نهایتا با بیان "از مدافع منچستر یونایتد عذرخواهی می کنم" عذرخواهی سطحی از پاتریس اورا کرد اما به گزارش نارنجی نیوز مستندی که به تازگی از کانال+ فرانسه پخش گردید می تواند پرونده را وارد فاز تازه ای کند و یا حداقل خاطر افکار عمومی را نسبت به بی گناهی اورا مخدوش سازد.

بخشی از این مستند که Le Periple Rouge نام دارد و در مورد راهیابی تیم موناکو به فینال لیگ قهرمانان سال 2004 است در ادامه مطلب آمده است. در این بخش پاتریس اورا را در اتاق هتل می بینید در حالیکه رفتار شنیعی از خود نشان می دهد.

۱۳۹۰ دی ۱۸, یکشنبه

وقتی ریحانا برای مهمانی فقط یک تور به تن می کند


ریحانا هیچ وقت آدم خجالتی نبوده و ابایی از دیده شدن بدنش در مجامع عمومی نیز نداشته است.
اما به گزارش نارنجی نیوز او علاوه بر بدنش در مهمانی شب سال نو در میامی از جواهراتی که روی بدنش کار گذاشته نیز رونمایی کرد.
این خواننده 23 ساله با افتخار حلقه ای که روی نوک سینه اش کار گذاشته را با پوشیدن لباس توری به نمایش گذاشت به نحوی که تعداد زیاد سوراخ های لباس توری او مجال چندانی برای استفاده از قوه تخیل باقی نمی گذاشت.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۰ دی ۱۷, شنبه

شورت های بکام بزودی به بازار می آید

طرفداران او از زمانیکه اعلام کرد به عرصه تبلیغات باز خواهد گشت برای دیدن او در لباس های زیر مردانه لحظه شماری می کردند و حالا انتظار به سر رسید.
به گزارش نارنجی نیوز تصاویر جدیدی که از این بازیکن 36 ساله فوتبال در شورت های تنگ منتشر شد حکایت از فروش قریب الوقوع لباس های زیر طراحی او در فروشگاه های زنجیره ای H&M دارد.
دیوید در این تبلیغات هیکل روفرم، خالکوبی های گسترده و البته بخش مردانه تاثیرگذارش را به اشتراک می گذارد.

۱۳۹۰ دی ۱۱, یکشنبه

نود زیر ذره بین نارنجی - بزودی

برنامه نود بر اساس آمار رسمی صدا و سیما پربیننده ترین برنامه زنده تلویزیونی در ایران است. اما چه چیزی باعث شده که این برنامه در میان برنامه های مشابه داخلی مخاطب بسیار بیشتری جذب کند؟ مسلما بحث داوری یا دوربین نود پاسخ این سوال نیست. همینطور برخلاف برنامه های مشابه خارجی مصاحبه های اختصاصی آنچنانی یا تحلیل های نرم افزاری خاصی نیز در کار نیست.
جواب این سوال به مجری کاریزماتیک این برنامه و آزادی عمل بی نظیری که بصورت عمدی یا سهوی تنها به او در میان تمام مجریان صدا و سیما داده شده است باز می گردد. متلک ها و موضع گیری های سیاسی، تکه پرانی، افشاگری و زیر پا گذاشتن خط قرمزهای معمول در صدا و سیما تنها چند مورد از موارد زیادی است که منجر به محبوبیت این چنینی این برنامه گردیده است.
بزودی بخش جدیدی با عنوان "نود زیر ذره بین نارنجی" در نارنجی نیوز به برجسته کردن چنین قسمت هایی از برنامه نود می پردازد. قسمت هایی که کمتر در خبرگزاری ها و روزنامه ها امکان یا اجازه پوشش پیدا می کند.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...