۱۳۹۰ بهمن ۷, جمعه

شوک بینندگان برنامه خبری از دیدن سکس در پشت صحنه + ویدیو

بینندگان شبکه STV با دیدن صحنه های سکس در پشت صحنه، در خلال یک برنامه خبری بهت زده شدند. در حالیکه مهمان برنامه "اسکاتلند امشب" در حال بحث در مورد رهبری اد میلیبند بر حزب کارگر بود تصاویر یک زن بلوند بر روی صفحه تلویزیونی در پشت سر او در استودیو نمایش داده می شد. 

به نظر می رسد این تصاویر مربوط به یکی از قسمت های درام "بی شرم" محصول شبکه 4 انگلیس است. این اتفاق وقتی افتاد که مجری برنامه سوالی از دن هاجز، وبلاگ نویس سیاسی پرسید. آقای هاجز در استودیوی ITN لندن حضور داشت که تصاویر این زن برهنه در پشت سر او خودنمایی می کرد. 

پس از آنکه پال ترینر یکی از بینندگان این شبکه اقدام به شکایت رسمی علیه آنها نمود، مسئولان شبکه مجبور به عذرخواهی شدند. یکی از مسئولان شبکه در مصاحبه با دیلی رکوردز اذعان نمود که هیچ کس در اتاق خبر متوجه این اتفاق نشده بود تا آنکه موضوع را از رسانه ها شنیدند. او افزود:"مایه تاسف است اما در یک اتاق خبر شلوغ ما مانیتورهایی داریم که شبکه های مختلف را نمایش می دهند. این تصاویر تنها برای چند ثانیه نمایش داده شدند و احتمالا طیف وسیعی از بینندگان اصلا متوجه آن نشده اند گرچه مشخصا این چیزی نیست که بینندگان "اسکاتلند امشب" انتظار داشتند که ببینند. تلاش می کنیم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار نشود."
یکی از سخنگویان STV نیز ابراز امیدواری کرد که حواس بینندگان این برنامه بخاطر پخش این تصاویر غیرمنتظره و اتفاقی پرت نشده باشد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...