۱۳۹۰ دی ۲۲, پنجشنبه

چرا در مراسم گالا (انتخاب بهترین فوتبالیست جهان) همه بدنبال نزدیکی با شکیرا بودند؟

شاید با خودتان فکر کنید که ستاره موسیقی پاپ، شکیرا، و ستاره تیم ملی انگلستان، وین رونی، هیچ سنخیتی با هم ندارند. اما این موضوع مانع نشد که آنها در مراسم گالا دوشنبه شب لحظه ای از بگو و بخند و مصاحبت با یکدیگر دست بکشند.
به نظر می رسید رونی با دیدن این خواننده در لباسی نفیس و هم رنگ تیم باشگاهی اش نشئه شده بود. 


به گزارش نارنجی نیوز خواننده ترانه "باسن ها دروغ نمی گویند" با لباس بلندی که با جواهرات تزئین شده بود و با کیف دستی اش ست بود حضار را تحت تاثیر قرار داد. این خواننده 34 ساله همچنین موهای بلند خود را طوری مدل داده بود که به او ظاهری شبیه مرلین مونرو می داد. 

تصویر زیر آن دو را روی فرش قرمزی که در زوریخ پهن شده بود نشان می دهد. این مراسم به افتخار فوتبال برگزار شد و به نظر می رسد بهترین مراسمی بوده که در فصل گذشته توسط فیفا برگزار گردیده است.

این خواننده مهمان افتخاری این مراسم بود و از او درخواست گردید تا برنده بزرگ مراسم را معرفی کند. او اولین کسی بود که به لیونل مسی تبریک گفت.

پله اسطوره فوتبال برزیل در حالی یک بوسه نثار شکیرا کرد که سپ بلاتر رئیس فیفا نظاره گر او بود. 

البته خود بلاتر نیز روی صحنه و در مقابل جمعیت با او گرم گرفت و حسابی شوخی کرد.

مطمئنا شکیرا از انتخاب مسی بعنوان بهترین بازیکن بسیار راضی بود چرا که او هم تیمی دوست پسرش جرارد پیکه است. خود پیکه نیز در این مراسم حضور داشت و جزو اولین کسانی بود که به مسی تبریک گفت.

پس از پایان مراسم شکیرا خود را به پای صفحات فیس بوک و توئیترش رساند تا تعدادی از عکس های خصوصی اش در مراسم را برای طرفدارانش قرار دهد.
در یکی از این عکس ها او به طرز رمانتیکی به پیکه تکیه داده در حالیکه وی پیشانی اش را می بوسد. برای دیدن عکس های بیشتر می توانید به صفحه فیس بوک شکیرا و آلبومی با نام
FIFA Ballon d'Or ceremony / Ceremonia entrega Balón de Oro 
مراجعه کنید.

در این مراسم همه دوست داشتند با شکیرا عکس بگیرند از جمله سر الکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد و فرانز بکن بائر اسطوره فوتبال آلمان.

لازم به ذکر است که علی دایی نیز در این مراسم حضور داشت و به لیونل مسی رای داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...