۱۳۹۰ دی ۱۷, شنبه

شورت های بکام بزودی به بازار می آید

طرفداران او از زمانیکه اعلام کرد به عرصه تبلیغات باز خواهد گشت برای دیدن او در لباس های زیر مردانه لحظه شماری می کردند و حالا انتظار به سر رسید.
به گزارش نارنجی نیوز تصاویر جدیدی که از این بازیکن 36 ساله فوتبال در شورت های تنگ منتشر شد حکایت از فروش قریب الوقوع لباس های زیر طراحی او در فروشگاه های زنجیره ای H&M دارد.
دیوید در این تبلیغات هیکل روفرم، خالکوبی های گسترده و البته بخش مردانه تاثیرگذارش را به اشتراک می گذارد.

تصویر زیر او را در یک شورت تنگ سفید نشان می دهد که قیمت هر عدد از آنها 9.99 پوند است. این تصویر تشابهات زیادی با تصویری از او زمانیکه مدل لباس های زیر طراح ایتالیایی، آرمانی، بود دارد. هرچند برند او یک دنیا با آرمانی فاصله دارد اما مردها همچنان از اینکه لباس هاس زیر طراحی دیوید را بپوشند خوشحال خواهند بود.
ابتدا امسال بود که ستاره تیم گالکسی از برنامه هایش برای حضور گسترده تر در صنعت مد خبر داد. او به WWD گفت:" چند وقتی است که به فکر ارائه یک کلکسیون از لباس های زیر هستم. ایده اینکه کاری به نام خودم ارائه دهم ناشی از همکاری من با آرمانی است."
حضور دیوید در بیلبوردهای بزرگ آرمانی در سراسر دنیا واقعا برای این طراح مشهور کار کرد و منجر به دو برابری سود شرکت او ظرف یک سال شد.
بکام در تبلیغ آرمانی
او افزود:"این به من ثابت کرد که بازار خوبی برای لباس های زیر زیبا و با کیفیت وجود دارد. بی صبرانه منتظرم که کلکسیونم را به مردم نشان دهم هرچند مطمئن نیستم که مادرم با دیدن مجدد من با لباس زیر روی بیلبوردهای تبلیغاتی چندان خوشحال شود."
کلکسیون او از دوم فوریه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و می تواند انتخاب متاسبی برای هدیه خانم ها به شوهران و دوست پسرانشان در روز ولنتاین باشد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...