۱۳۹۰ دی ۲۵, یکشنبه

آیا می دانستید کلوین کلین (Calvin Klein) همجنس گراست؟

اگر اهل خرید اجناس مارک دار باشید با کلوین کلین آشنایی کامل دارید. اما حتی اگر وسع مالیتان به خرید اجناس گرانقیمت مارک دار هم نرسد باز هم احتمالا برند کلوین کلین را روی اجناس قلابی خود دیده اید. از کیف و کفش و جین گرفته تا لباس های زیر و ساعت و ادکلن و ... .
اما واقعا در مورد خود آقای کلین چه می دانید؟ آیا می دانستید که وی اخیرا به جرگه همجنس گرایان پیوسته است؟


کلوین کلین در سال 1942 بدنیا آمد و در سال 1964 با همسر اولش جیمز سنتر ازدواج کرد، هرچند پس از 10 سال این رابطه به جدایی انجامید. در سال 1986 او با عکاس شرکتش کلی رکتور ازدواج نمود ولی این ازدواج نیز تا سال 2006 بیشتر دوام نیاورد.
تا اینکه چند وقت پیش کلین با یک تغییر موضع ناگهانی یک رابطه هم جنس گرایانه را با نیک گرابر بازیگر 21 ساله فیلم های مستهجن آغاز نمود. اگرچه وقتی این طراح مد 64 ساله روز یکشنبه بدون همراهی نیک در کلوب هتلی در نیویورک دیده شد به نظر می رسید این رابطه نیز خیلی زود به پایان خودش نزدیک شده است و این دو از یکدیگر جدا شده اند. حالا منابع آگاه این خبر را تایید کرده اند و آنها پس از دو سال به این رابطه خاتمه داده اند.
البته یک منبع دیگر به روزنامه نیویورک دیلی گفت: "در حال حاظر آنها از یکدیگر جدا شده اند، اما چه کسی می داند، شاید این رابطه دوباره برقرار شد." 

دوستان آنها رابطه این دو را یک رابطه پر فراز و نشیب توصیف می کنند اما مدیر بازرگانی کلوب تاکید دارد که نیک می خواهد باقی عمرش را با کلوین سپری کند.

به گزارش نارنجی نیوز سال گذشته بود که کلوین یک جشن تولد بزرگ برای 21 سالگی نیک ترتیب داد. متن کارت دعوت این مراسم که به بیرون درز کرد به قرار زیر بود:" به سلامتی سال جدید و به منظور جشن گرفتن تولد نیک گرابر روز 21 ژانویه ساعت 9 شب در ایندوچاین به کلوین کلین بپیوندید. این داغ ترین مراسم برای همجنس گرایان نیویورک و نخبگان مد این شهر خواهد بود."

صرف نظر از اختلاف سنی 46 ساله بین این دو مفسران از جمله هافینگتون پست می گفتند که این دو از بودن با یکدیگر بسیار خوشحال هستند.  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...