۱۳۹۰ دی ۳۰, جمعه

دو بازیگر، دو مجله، دو عکس نیمه برهنه


لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.



اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 16 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.
 
ایوان ریچل وود در میان هالیوودی های موقر و اتو کشیده بعنوان یک شخصیت عصبی شناخته شده است. وی سابقه بازی در فیلم ها و سریال های متفاوتی را دارد. از آن جمله می توان به بازی او در فیلم وودی آلن، هر چه نتیجه بخش باشد، و سریال" Mildred Pierce "اشاره کرد که برای بازی در این سریال نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب گردید.

اما اقدام اخیر او همه را بهت زده کرد. او به مناسبت سیزدهمین سالگرد آغاز به کار مجله فلانت احتمالا جنجالی ترین تصاویر زندگی اش را برای چاپ روی جلد این مجله گرفت.
در یکی از تصاویر این بازیگر 24 ساله با یک گیلاس مشروب در دست به طرز اغوا کننده ای به دوربین خیره شده در حالیکه به جز یک شلوار چیز دیگری به تن ندارد.

در تصویر تحریک آور دیگری او پشت به دوربین نشسته در حالیکه قسمتی از باسنش کاملا مشخص است.

او همچنین به مصاحبه با این مجله پرداخت که در بخشی از آن با اشاره به دوجنس گرایان گفت:" به نظر من امروزه مرز میان زن و مرد از بین رفته است. من فکر نمی کنم که ما باید خودمان و رفتارهای جنسی مان را بر این مبنا که ما را مذکر یا مونث می دانند محدود کنیم. اتفاقا به نظر من مشکل آنجاست که خیلی از افراد خلاف غریزه و ذات خود عمل می کنند و این سرکوبی، حس گناه یا ترس منجر به تولید خشونت و نفرت می گردد. من هیچ وقت این قبیل افراد را قضاوت نمی کنم و از آنها نفرت ندارم. تنها می توانم بگویم برای آنهایی که به اصول های همیشگی شان چسبیده اند بدون اینکه بخواهند روش های دیگر را امتحان کنند متاسفم."

به گزارش نارنجی نیوز گرچه همیشه چنین رفتارهایی از سوی افراد معروف با واکنش های مثبت و منفی زیادی روبرو می گردد اما چیزی که واضح است این است که یک مصاحبه صورت گرفت به همراه چند تصویر نیمه برهنه، به همین سادگی. اما کار برای همکاران فرانسوی مجله فلانت در مجله مادام لافیگارو به این سادگی ها هم نبود.

این مجله فرانسوی گلشیفته فراهانی که سابقه بازی در کنار لئوناردو دی کاپریو در فیلم "Bodies of Lies" را دارد برای این منظور انتخاب کرد. 

این مجله پس از گرفتن عکس نیمه برهنه گلشیفته به مصاحبه با وی پرداخت و او که سال گذشته از ایران راهی فرانسه شده در این مصاحبه از سنت گرایی افراطی که صنعت فیلم سازی ایران را محدود کرده انتقاد کرد و افزود که از سوی مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به او گفته شده که ایران نیازی به بازیگر یا هنرمند ندارد و بهتر است او خدمات هنری خود را در جای دیگری ارائه کند.

اما پس از انتشار تصویر نیمه برهنه او واکنش ها آغاز شد. از سویی اعلام شد که وی دیگر اجازه بازگشت به ایران را نخواهد داشت و از سوی دیگر موضع گیری پدر و مادر وی نیز در نوع خود جالب توجه بود. به گزارش نارنجی نیوز و به نقل از اوج، فهیمه رحیمیان، مادر گلشیفته در این باره اظهار داشت:  "در حال حاضر دخترم در هند به سر می برد و حالی مطلوب دارد و بنده که مادر او هستم به شما می گویم یقین بدانید دختر من اهل برهنگی و این مسائل نیست .در دنیای امروز که دنیای تکنولوژی است همه چیز امکان پذیر است و مطمئن باشید این عکس فتوشاپ بوده و به هیچ عنوان نمی تواند عکس واقعی او باشد."
رحیمیان افزود: "اگر من گلشیفته را بزرگ کرده ام بهتر از هرکس به این امر واقف هستم که دخترم اهل این چنین خودنمایی ها و خودفروختگی ها نیست و به شما با قاطعیت می گویم این عکس واقعی و متعلق به دختر من نیست."
همچنین بهزاد فرهانی پدر گلشیفته در این باره گفت: "نمی دانم کسانی که مدتی است در پی دامن زدن به این موضوع هستند اصلا از خود سوال کرده اند که چرا دختر من  باید دست به چنین کاری بزند؟ یک آدم  مریض عکسی را در داخل اینترنت قرار داده است وجملاتی را در زیر آن نوشته و فکر کرده است مردم هم به راحتی آن را پذیرفته اند. حقیقت این است که گلشیفته در هیچ شبکه اجتماعی عضویت ندارد، پس نمی تواند چنین حرف هایی را زده باشد."
وی افزود:" من پدر گلشیفته فراهانی اعلام می کنم این عکس هرگز متعلق به دختر من نیست و این عمل زشت یک فتوشاپ است. دخترم اهل این مسائل وبازی ها نیست."

پس از این صحبت ها بود که مجله فيگارو نیز در اقدامی عجیب عکس گلشیفته فراهانی را روز چهارشنبه از مجموعه خود حذف کرد.

اما کلیپی که وب‌سایت فرانسوی‌زبان مادام لا فیگارو به تازگی روی خروجی خود قرار داد دیگر جای شک و تردیدی در مورد واقعی بودن عکس مزبور باقی نگذاشت. در این کلیپ هفت بازیگر نامزد جایزه سزار، اسکار سینمای فرانسه، در حال برهنه کردن نیمه بالایی بدن خود دیده می‌شوند که گلشیفته فراهانی در میان بازیگران زن تنها کسی است که سینه هایش نشان داده می شود.

انتشار این فیلم واکنش های بسیار گسترده ای را به همراه داشته به نحوی که بیش از هزاران نظر، دوست داشتن و اشتراک گذاری ظرف چند ساعت از صفحه فیسبوک او صورت گرفته است. برخی بی شرمی او را سرزنش و برخی شجاعت او را تحسین می کنند.

۱ نظر:

  1. ای کاش میگداشتیم هرکس سرنوشت خویش را در دست خویش بگیرد و یاد میگرفتیم قضاوت نکنیم

    پاسخحذف

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...