۱۳۹۰ دی ۲۶, دوشنبه

شرح کامل ماجرای هولناک فساد اخلاقی رایان گیگز

رودری گیگز که پس از اعتراف همسرش ناتاشا به داشتن هشت سال رابطه پنهانی با برادرش رایان گیگز سکوت کرده بود بالاخره لب به سخن گشود.
او در مصاحبه با روزنامه سان گفت:" رایان فوتبالیست بزرگی است اما از انسانیت بویی نبرده است."


رودری 34 ساله زمانی متوجه این موضوع شد که مادر ناتاشا در ژوئن سال گذشته یک نسخه از روزنامه ساندی به همراه نامه ای حاوی اعترافات دختر 28 ساله اش را پشت در خانه وی در منچستر انداخت. تنها چند ساعت بعد ناتاشا با شرمندگی تمام به همراه دو فرزندشان لوئیس و لیام راهی اسپانیا شد.

رودری گیگز
رودری می گوید ادعای همسرش را که رایان این رابطه را "اداره" و او را "کنترل" می کرده، باور کرده است.
او به روزنامه سان گفت:"ناتاشا تمام زندگی من بود و قرار بود نزدیک ترین کس به من باشد."

رودری و رایان چهار هفته بعد از فاش شدن این رابطه ملاقات پر تنشی با یکدیگر داشتند اما این ستاره لیگ برتر انگلستان حاضر به عذرخواهی از برادرش نشد.
رایان گیگز

رودری در مصاحبه اش ادامه داد:" او متاسف نبود. می گفت فقط سکس بود نه بیشتر."
او تایید کرد که عصبانیتش مانع آن شد که صحبت آنها بیش از 15 دقیقه به طول بینجامد و رایان آنجا را ترک کرد. از آن زمان این دو با هم صحبت نکرده اند.

به گزارش نارنجی نیوز گرچه رودری ابتدا درخواست طلاق داد اما با درخواست بخشش از سوی ناتاشا مواجه شد. پس از آن این زوج رفته رفته تلاش کرده اند رابطه خود را دوباره از سر بگیرند. 
رودری و ناتاشا
او می گوید:"سخت ترین قسمت ماجرا وقتی است که عکس های دو نفری آنها را می بینم. من با او ازدواج کردم تا در خوبی ها و بدی ها با هم باشیم... در تمام زندگی."

او در مصاحبه اش در مورد نحوه آشنایی اش با ناتاشا نیز سخن می گوید و اینکه در آن زمان استیسی همسر فعلی رایان گیگز هم در آنجا حضور داشت. 

در سال 2006 بود که این زوج تصمیم گرفتند صاحب فرزند شوند، غافل از اینکه دور از چشم رودری و استیسی، رایان و ناتاشا با یکدیگر هم بستر می شدند.

در آوریل 2010 ناتاشا از رایان باردار شده و ادعا می کند که رایان 500 پوند برای سقط جنین به او داده است. این در حالیست که تنها دو ماه بعد ناتاشا و رودری در لاس وگاس جشن عروسی خود را برپا کردند. جشنی که رایان و همسرش استیسی بخاطر اختلافی که بینشان بوجود آمده بود در آن شرکت نکردند. 

اما صرفنظر از همه این افشاگری هایی که در مورد رایان گیگز صورت گرفته و بازداشت او در آوریل گذشته بخاطر رابطه با مدل ولزی، استیسی همسر وفادارش هنوز پشت مردش ایستاده است. 
رایان و همسر وفادارش استیسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...