۱۳۹۰ بهمن ۱۰, دوشنبه

عکس های نیمه برهنه دوست دختر رونالدو،ایرینا شایک، برای تبلیغات ریپلی (REPLAY)

گرچه دوست پسر فوتبالیست او در خانه منتظرش است اما کمی از کارهای روزانه باقی مانده که او باید قبل از بازگشت آنها را انجام دهد، ولو اینکه این کار لم دادن بصورت نیمه برهنه روی سینه یک مانکن مرد باشد.
کریستیانو رونالدو باید مرد استواری باشد که اجازه می دهد دوست دختر روسی اش این طور به مانکن نیوزلندی وینی ولستون بچسبد، بخصوص اینکه آشنایی خود آنها به تبلیغاتشان برای آرمانی بر می گردد.

در تصویر دیگر این زیبای روسی در جین های ریپلی دیده می شود در حالیکه لباس دیگری به تن ندارد.

به گزارش نارنجی نیوز او در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده از دوران کودکی اش گفته و اینکه مورد آزار و اذیت قرار می گرفته است. او می گوید:"پسرها هیچ وقت من را دوست نداشتند. آنها من را مسخره می کردند چون پوستم تیره بود."

او همچنین ادعا کرده که یک پیشنهاد پرمنفعت از سوی مجله Playboy را رد کرده است. او می گوید:"من هرگز برای Playboy کار نخواهم کرد. بله، من مانکنی هستم که لباس های زیر می پوشد ولی من کلاس کاری خودم را دارم. Playboy سال گذشته پیشنهاد مالی سنگینی به من داد اما من گفتم: به هیچ وجه."

۱ نظر:

  1. اینها مناسبات افراد در دنیای آزاد است. به نظرم رونالدو هم باید این واقعیت را بپذیرد. یا زنگی زنگ یا رومی روم!

    پاسخحذف

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...