۱۳۹۰ دی ۲۱, چهارشنبه

ویدیوی رفتار شرم آور پاتریس اورا که از آرشیو بیرون آمد

پرونده درگیری پاتریس اورا و لوییس سوارز در ماه گذشته از جنجالی ترین پرونده های فوتبالی جهان بود. هرچند سوارز نهایتا با بیان "از مدافع منچستر یونایتد عذرخواهی می کنم" عذرخواهی سطحی از پاتریس اورا کرد اما به گزارش نارنجی نیوز مستندی که به تازگی از کانال+ فرانسه پخش گردید می تواند پرونده را وارد فاز تازه ای کند و یا حداقل خاطر افکار عمومی را نسبت به بی گناهی اورا مخدوش سازد.

بخشی از این مستند که Le Periple Rouge نام دارد و در مورد راهیابی تیم موناکو به فینال لیگ قهرمانان سال 2004 است در ادامه مطلب آمده است. در این بخش پاتریس اورا را در اتاق هتل می بینید در حالیکه رفتار شنیعی از خود نشان می دهد.


این ویدیو به زبان فرانسوی است اما اورا پس از نام بردن بازیکنان چلسی جیمی فلوید هاسلبینک و فرانک لمپارد به زبان انگلیسی آنها را مادر ق... خطاب می کند، البته همراه با ناسزاهای دیگری که با مسخره بازی بیان می کند.

احتمالا برای باشگاه منچستر و بازیکنان آن انتشار عمومی رفتار وقیح این بازیکن آسان نخواهد بود به ویژه در شرایطی که به تازگی از پرونده درگیری او با سوارز خلاصی یافته اند.

لازم به یادآوری است که سوارس در ديدار دو تيم ليورپول و منچستريونايتد که 15 اکتبر گذشته برگزار شد، از لفظ negro (چیزی شبیه کاکا سياه) براي خطاب کردن اورا استفاده کرد.  


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...