۱۳۹۰ بهمن ۳, دوشنبه

جریمه پایین کشیدن شورت در بسکتبال چیست؟! + ویدیو

در میانه مسابقات ورزشی نفس گیر، هیجانات افراد بالا می رود و از دست رفتن کنترل اعصاب ورزشکاران در این شرایط چیز عجیبی نیست. اما تنها تعداد کمی از آنها قانون شکنی غیرمنتظره و عجیبی را که گلن دیویس انجام داد، مرتکب می شوند. بعد از آنکه او دو امتیاز و یک خطای فردی را از دست داد، این بازیکن تیم اورلاندو مجیک که به "بچه گنده" معروف است، برای نشان دادن ناراحتی اش شورت خود را پایین کشید.


او شورتش را روی زمین رها کرد، چند ثانیه ای داور و تماشاگران را مهمان تجهیزاتش کرد(!) و دوباره شورتش را بالا کشید. گرچه این کار او داور را تحت تاثیر قرار نداد و یک خطای فنی به ضرر آنها اعلام کرد.

به گزارش نارنجی نیوز کن برگر گزارشگر شبکه CBS در صفحه توئیتر خود نوشت:"و... گلن دیویس فقط یک خطای فنی بخاطر پایین کشیدن شورتش گرفت. متاسفم که باید چنین چیزی را گزارش کنم."

این قبیل کارها باعث نخواهد شد که آقای دیویس از لقبی که برای او بکار می برند خلاصی یابد. این لقب را معلم فوتبال مدرسه او نصیبش کرد چرا که وی دائما در زمین گریه می کرد. 
فوران احساسات او نهایتا به کارش نیامد زیرا اورلاندو مجیک بازی را 85 بر 83 به سن انتونیو اسپرز باخت.  


از آنجایی که ویدیوی این حرکت جزو ویدیوهای خصوصی یوتیوب است امکان قرار دادن آن در وبلاگ نیست اما می توانید از این لینک آن را تماشا کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...