۱۳۹۰ بهمن ۴, سه‌شنبه

تبلیغ جدید فیات با شرکت جنیفر لوپز و ندا آقاسلطان

آتش انتقادات به جنیفر لوپز بخاطر امضای قرارداد با خودروسازی فیات که چند وقتی بود فروکش کرده بود با انتشار یک نسخه جعلی از تبلیغ منفور او برای این شرکت ایتالیایی دوبار شعله ور شد.
این تبلیغ جعلی که توسط  گروه متحد علیه ایران هسته ای تهیه شده است، موضوع معاملات این شرکت با ایران را بزرگنمایی می کند و داور امریکن آیدل را در میان تصاویر دلخراشی از معترضان ایرانی نشان می دهد تا شاید بدین وسیله به او فشار آورند که قراردادش با این خودروسازی ایتالیایی را فسخ کند.


این تبلیغ مشابه تبلیغ اصلی تهیه شده و تصاویری از جنیفر لوپز را در حال رانندگی نشان می دهد با این تفاوت که شخصی که صدای او را تقلید می کند راجع به مسائل دیگری سخن به میان می آورد. او می گوید:"فیات ماشین، کامیون و تجهیزات دیگرش را راهی خیابان های ایران می کند، جاییکه رژیم وحشی ایران مردم خودش را سرکوب می کند، همجنس گرایان را به دار می آویزد، از تروریست هایی مثل القاعده حمایت می کند و سلاح هسته ای می سازد. من هرگز دوست ندارم چنین مسائلی در محل زندگی خودم وجود داشته باشد اما فیات میلیون ها دلار به من پول می دهد. فیات و رژیم وحشی ایران ... یا مردم ایران. امیدوارم شهروندانی که نگران این موضوع هستند من را مجبور به انتخاب نکنند."

به گزارش نارنجی نیوز در بیانیه ای که متحد علیه ایران هسته ای در وبسایت خود قرار داده، خانم لوپز را متهم می کند که "برای شرکتی که آزادانه با رژیمی که مشغول پیشبرد برنامه های تسلیحاتی هسته ایش است، از گروه های تروریستی مثل القاعده پشتیبانی و حمایت مالی می کند، دست به کشتار سربازان آمریکایی و ناتو زده است و بعنوان یکی از سردمداران نقض حقوق بشر در دنیا شناخته می شود خدمت گزاری می کند." 

در ادامه این بیانیه از Iveco یکی از زیرمجموعه های خودروسازی فیات اسم برده می شود که خودروهای آن بارها مورد استفاده رژیم ایران برای انجام اعدام های در ملاءعام قرار گرفته است.

فیات این تبلیغ 60 ثانیه ای که "دنیای من" نام دارد را از نوامبر بر روی تلویزیون های کابلی در آمریکا آغاز کرده است. در این تبلیغ جنیفر در حال رانندگی در زادگاهش Bronx از عشق خود به آنجا سخن می گوید. گرچه وقتی مشخص شد او حتی پایش را در آنجا نگذاشته و تمام تصاویر مربوط به او در لس آنجلس فیلمبرداری شده و از بدل وی در نیویورک استفاده گردیده، سیل انتقادات به سوی او روانه شد.

خلاصه تبلیغ اصلی فیات:

تبلیغ جعلی:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...