۱۳۹۰ دی ۲۸, چهارشنبه

نود زیر ذره بین نارنجی - برنامه 26 دی 1390


در برنامه این هفته نود:
چرا عادل از رقص چیزی نگفت؟ چرا عادل از مد گفت؟
چرا عادل از ساندیس خورها چیزی نگفت؟ چرا عادل از ساندیس خوری گفت؟
چرا عادل از گلدن گلوب چیزی نگفت؟ چرا عادل از گلدن گلوب گفت؟!


چرا عادل از رقص چیزی نگفت؟ چرا عادل از مد گفت؟
بی دلیل نیست که بخش 90 درجه محبوبترین بخش برنامه نود بنابر نظرسنجی سایت خود این برنامه است. بی تردید شنیدن اخبار غیرفوتبالی لابلای تصاویر فوتبالی که معمولا بخوبی با هم ارتباط داده می شود جذابیت زیادی برای بینندگان ایجاد می کند اما این بخش در برنامه این هفته با تاخیر پخش شد. گرچه عادل هیچ توضیحی نداد و فقط تکرار می کرد که "فعلا آماده نیست" و "دو تا بازی ببینیم آماده میشه" اما پس از پخش مشخص شد که دلیل این همه تاخیر رقص تماشاگران مس سرچشمه بود که از جانب پخش اجازه پخش نیافته و عوامل برنامه را مجبور کرده بودند که این قسمت را حذف کنند. اما در خلال همین قسمت برنامه و در مورد بازی نفت آبادان عادل به برگزاری جشنواره مد در برزیل اشاره کرد. جدا از جالب توجه بودن اینکه عادل اخبار جشنواره های مد را دنبال می کند احتمالا بچه های پخش از ماهیت این جشنواره خبر نداشتند که اجازه پخش این قسمت را دادند. برای نمونه تصویری از این جشنواره را در زیر قرار می دهیم.


چرا عادل از ساندیس خورها چیزی نگفت؟ چرا عادل از ساندیس خوری گفت؟
یکی از قسمت های جالب 90 درجه نشان دادن کی روش در حال مکیدن یک ساندیس بود. تردیدی نیست که اگر دست عادل باز بود حتما از جمله "کی روش هم به جمع ساندیس خورها اضافه شد" یا چیزی شبیه آن استفاده می کرد اما محدودیت ها هم مانع نشد تا او قید این صحنه را بزند. او جمله زیرکانه ای را انتخاب نمود که در عین حال که مشکلی نداشته باشد نسبت به ساندیس خوری ابراز انزجار کند؛ جمله "کی روش از نوشیدنی بی کیفیت استفاده کرد". نوشیدنی بی کیفیت انتخاب هوشمندانه ای بود چرا که یک عبارت با بار معنایی منفی جایگزین کلمه ساندیس شد.


چرا عادل از گلدن گلوب چیزی نگفت؟ چزا عادل از گلدن گلوب گفت؟!
درحالیکه بی صبرانه منتظر بودیم که در 90 درجه چیزی راجع به برنده شدن اصغر فرهادی در گلدن گلوب بشنویم اما چنین اتفاقی نیفتاد. از عادل بعید است که چنین سوژه ای را از دست بدهد بنابراین بی تردید دستور از بالا بوده است. اما بالایی ها فراموش کرده بودند که مهار عادل در برنامه زنده به این راحتی ها نیست چنانکه او یکبار حین مصاحبه با سهراب بختیاری زاده موضوع اخراج شیث را بصورت جدایی شیث از دایی عنوان نمود. اما از آن جالب تر در صحبت تلفنی با علی اصغر مدیر روستا بود که در همان آغاز، جمله "کلا اصغرها تو بورسند" را به زبان آورد که با توجه به صحبت چند دقیقه قبل او با اصغر شرفی جمله معمولی به نظر می رسید اماخنده های موذیانه او نشان می داد که چه در سر دارد...

این مطلب بصورت اختصاصی برای وبلاگ نارنجی نیوز تهیه شده است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...