۱۳۹۰ بهمن ۱۱, سه‌شنبه

کلکسیون عکس های سکسی سفر ریحانا به هاوایی

چندی پیش در نارنجی نیوز گفتیم که ریحانا برای تعطیلات سال نو به هاوایی رفته است. این تعطیلات نسبتا طولانی او به پایان رسید اما چیزی که از آن باقی ماند کلکسیون عکس های سکسی اوست که بخشی از آن به لطف عکاسان مخفی و بخشی از آن به همت خود او تهیه شده است!
لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.
اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 12 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.



او ابتدا در یک لباس شنای بسیار تنگ دیده شد. لباس شنای نقره ای عجیب او به نحوی طراحی شده بود که کمترین پوشش را به بدن او می داد و تقریبا تمام منحنی های بدن او قابل رویت بود.
گویا این خواننده 23 ساله شیفته ظاهر خود شده بود چرا که تصمیم گرفت آن را با 12 میلیون طرفدار صفحه توئیترش به اشتراک بگذارد. او دو تصویر از پشت و جلو از خودش قرار داد که در دومی دست به کمر با عینک آفتابی بر چشم دیده می شود.

با وجودیکه او زمان های زیادی را در تورها و یا استودیو به سر می برد اما همچنان مراقب تناسب اندامش هست تا مبادا جذابیتش را از دست بدهد و مثل خیلی از آدم های دیگر که موقع ورزش لباس هایشان را کم می کنند تا راحت تر بتوانند حرکات ورزشی را انجام دهند او نیز این کار را کرد. اما چون می دانست که عکاسان نمی توانند تصویری از او در منزل بگیرند، خودش دست به کار شد و تصویر زیر را در توئیتر قرار داد.

البته او به اینجا بسنده نکرد و عکس های دیگری نیز آپلود کرد از جمله عکسی که یک بوسه نثار دوربین می کند.

او در پاسخ یکی از هوادارانش در توئیتر که راز داشتن اندام فوق العاده او را پرسیده بود پاسخ داد:" دوربین ها، نورپردازی و فتوشاپ :)"

و البته باز هم این پایان کار نبود. روز بعد او تصمیم به موج سواری گرفت و لباسی به تن کرد که به اندازه کافی به عکاسان سوژه می داد.
قبلا راجع داستان ریحانا و تور مطلبی در نارنجی نیوز داشتیم. گویا علاقه او به تور بیش از اینهاست.

گرچه داشتن لباس زیر این بار مانع نشد که او حتی تور را هم از تن بکند.

البته او تصمیم گرفت بجای موج سواری روی تخته لم بدهد و آفتاب بگیرد.

در تصویر زیر او به عکاسان مخفی اشاره می کند که می داند آنجا هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...