۱۳۹۰ اسفند ۲۵, پنجشنبه

وقتی رقاص ها همه لختند اصلا کسی به کفش های کریستین لوبوتین (Christian Louboutin) نگاه می کند؟

کریستین لوبوتین تا بحال زیبایی را نثار پاهای میلیون ها زن در سراسر جهان کرده است بویژه زنان معروف، اشرافی و نخبگان دنیای مد. اما حالا که جشن بیستمین سالگرد تاسیس برند اوست بعید به نظر می رسد که کسی توجهی به کفش های او بکند.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.
اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 16 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.



نمایش Feu که در زبان فرانسه به معنای آتش است به مناسبت بیستمین سالگرد افتتاح اولین مغازه کریستین لوبوتین با همکاری گروه Crazy Horse اجرا می گردد.

این نمایش از 4 مارس آغاز شده و تا 31 می ادامه خواهد یافت.

آندره دیسنبرگ مدیر Crazy Horse می گوید:"لوبوتین و Crazy Horse نمادهای زندگی پاریسی هستند که دنیای آنها حد و مرزی ندارد، نمادهایی از دنیای خلاقیت، شگفتی و مدرنیته. هر دوی ما از زنان الهام می گیریم و هر دو در خلق مخلوقات شگفت آور و منحصر به فرد مهارت داریم. گرچه او بعنوان ستاره نمایش ایفای نقش نخواهد کرد و ترجیح می دهد نقش فرعی داشته باشد."

لوبوتین در مورد این نمایش می گوید:"رقاص ها اولین منبع الهام من بودند و واقعا جالب است که بعد از سال ها طراحی کفش برای رقاص ها در ذهنم حالا واقعا با آنها همکاری می کنم."

به گزارش نارنجی نیوز لوبوتین در سال 1991 اولین بوتیکش را در پاریس افتتاح کرد و کارولین شاهزاده موناکو اولین مشتری او بود.

این را هم بخوانید:

آیا می دانستید کلوین کلین (Calvin Klein) همجنس گراست؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...