۱۳۹۰ اسفند ۱۵, دوشنبه

مدل ها، به فاحشه خانه نروید

طرفداران حقوق زنان که به نشانه اعتراض به استفاده از مدل های بسیار لاغر در هفته های مد، بیرون سالن شوی ورساچی دست به تظاهرات برهنه زده بودند با پلیس درگیر شدند.

لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.
اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 16 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.


















این معترضان که عضو گروه فمن هستند تنها جین به تن داشتند و روی بدنشان شعارهایی چون مد = عقاید فاشیستی و انرکسیا (بیماری بی اشتهایی) نوشته بودند.

به گزارش نارنجی نیوز این سه زن جذاب که به نظر می رسد خودشان هم مدل باشند پلاکاردهایی با همین مضامین و همچنین شعار نوشته "مدل ها به فاحشه خانه نروید" نیز همراه داشتند.

زمانیکه آنها می خواستند وارد سالن شوند پلیس مجبور شد که وارد عمل شود.

گروه فمن در سال 2008 توسط آنا هاتسول تاسیس شد و مقر آن در کی یو است. این گروه تظاهرات برهنه بسیاری در اعتراض به موضوعات مختلفی چون جهانگردان سکس طلب، آژانس های بین المللی ازدواج، تبعیض جنسیتی و دیگر مشکلات اجتماعی برگزار کرده است.

آنها هدف خود را پرورش مهارت های رهبری و ارتقا کیفیت های ذهنی و اخلاقی زنان اوکراینی که آینده سازان این کشور هستند عنوان می کنند.

به نظر می رسد مبارزه با استفاده از مدل های بسیار لاغر در حال حاضر به موضوع اصلی اقدامات آنها تبدیل شده چنانکه با وجود افزایش فشارها از سوی رسانه ها و گروه های اجتماعی، طراحان مد همچنان به استفاده از مدل های سایز صفر اصرار دارند.

این را هم بخوانید:

تظاهرات گلشیفته ای اوکراینی ها در سوییس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...