۱۳۹۰ اسفند ۱۶, سه‌شنبه

آموزش دختر بازی توسط خون آشام

گرچه او از رابطه عاشقانه اش با نینا دبرو همبازی اش در سریال خاطرات خون آشام که نسبتا طولانی مدت نیز شده کاملا راضی به نظر می رسد، اما این مانع نشد که یان سومرهالدر به اسم مد با یک مدل زیبا لاس نزند.


به گزارش نارنجی نیوز این تصاویر که در ادامه می بینید به بهانه مصاحبه او با مجله Glamour از او گرفته شده است. این مجله او و یک مدل را در یک خانه در کنار هم گذاشتند و شروع به عکس گرفتن از آنها کردند. آنها در بیان هدف خود از این کار می گویند که می خواهند به خوانندگانش نشان دهند یک روز را با یان سپری کردن چگونه است.

این بازیگر 33 ساله و شریک موقتش در طول روز ورق بازی کردند، دعوا کردند و روی تخت استراحت کردند.

در یکی از تصاویر که در آشپزخانه گرفته شده، یان مشغول عشق بازی با یک مانکن است در حالیکه شریکش مشغول باز کردن قفسه ظروف است.

او یک تی شرت خاکستری ساده، جین آبی و پوتین قهوه ای به تن دارد در حالیکه مدل لباس های متنوعی می پوشد.

گرچه همین تصاویر نشان می دهد که او چقدر مرد رمانتیکی است اما مصاحبه اش با مجله نیز آن را تایید می کند. او اعتراف می کند که یکبار دختری را فقط برای صرف یک ناهار به پاریس برده و برگردانده است. او می گوید:"پرواز بر فراز اقیانوس فقط برای یک وعده غذایی کمی ترسناک بود گرچه نتیجه بخش بود."

او در ادامه گفت که هیچ وقت برای اینکه زن ها تحت تاثیر قرار دهد اینگونه مردانه رفتار نکرده است. "اگر شما در مقابل یک زن، محترم، مهربان و جذاب باشید راه بهتری است. من نمی دانم زن ها چه می خواهند. هیچ کس نمی داند زن ها چه می خواهند."

اما یان جدا از اینکه یک مرد جذاب است، از حس مسئولیت پذیری بالایی نیز برخوردار است چنانچه اخیرا بنیاد یان سومرهالدر را راه اندازی کرده است که هدف آن آموزش بچه ها برای حفاظت از محیط زیست است تا بدین وسیله دین خود را به سیاره اش ادا کند.

این را هم بخوانید:

فصل مشترک 90210 و Prison Break

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...