۱۳۹۱ فروردین ۱۱, جمعه

دوست دارید ساندویچ خوردن کیت آپتون را ببینید؟ + ویدیو

دیگر چه کسی به دوست پسر احتیاج دارد وقتی یک برگر می تواند شما را اینقدر داغ کند؟
Carl’s Jr. و  Hardee’sبرای تبلیغ فست فود Southwest Patty Melt تصمیم گرفتند که از کیت آپتون استفاده کنند تا بیشتر دهان بینندگان را آب بیندازند.


 در این تبلیغ کیت آپتون به سینمای خودروها می رود و پس از زدن اولین گاز به ساندویچ داستان داغ شدن او شروع می شود. او ابتدا هدبندش را در می آورد و بعد از اینکه او یکی از فلفل های موجود در ساندویچش را خالی می خورد عرق ریزانش شروع می شود.

می توان گفت که این تبلیغ تا حدودی جلف است، بویژه قسمت هایی که او پایش را بلند می کند. در پایان برای اینکه خودش را خنک کند به طرف صندلی جلویی اتومبیل می رود اما زاویه دوربین باز هم به نحویست که فضای تبلیغ جلف می شود.

به گزارش نارنجی نیوز خود کیت در مصاحبه ای گفته که فکر می کند رژیم غذایی سالم و طرز فکر او نسبت به غذا دلیل انتخاب او برای این تبلیغ است.

او می گوید:"من خودم را از هیچ چیزی محروم نمی کنم. ممکن است در طول هفته یک چیزی هوس کنم، بنابراین می روم و آن را می خورم. بستنی یا هر چیز دیگری، من چیزی را که دوست داشته باشم می خورم."

البته فراموش نکنید که این اندام حاصل تمرین های مستمر او با مربی شخصی اش است. او می افزاید:"من باید اعتبار خوش اندامی ام را به تمرین دهنده ام بدهم. قطعا اوست که به من انگیزه می دهد که بدنم را روی فرم نگه دارم."

او در پایان گفت که همیشه بدن برجسته ای داشته و از این رو باید به اینکه تو چشم باشد عادت می کرده است.

ویدیو:

این را هم بخوانید:

یک عدد کیت آپتون + 4 عدد مایو = آنچه شما خواستید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...