۱۳۹۰ اسفند ۲۷, شنبه

کیم کارداشیان در هفته ای که گذشت

طرفداران او می دانند که او اهل مشروب نیست چرا که به گفته خودش از مزه الکل متنفر است. بنابراین حضور او در تبلیغ نوشابه الکلی Midori کمی تعجب برانگیز بود. عکس زیر که سر صحنه فیلمبرداری این تبلیغ از او گرفته شده را خودش در صفحه توییترش قرار داد.


طرفداری او از منع مصرف مسکرات بر هیچ کس پوشیده نیست و او حتی در جشن تولد 30 سالگی اش نیز از مصرف مشروب خودداری کرد.

به گزارش نارنجی نیوز او سال قبل در مصاحبه ای گفت:"من اصلا الکل مصرف نمی کنم. خواهرانم این کار را می کنند و در نتیجه کمی قاطی می کنند و من آنجا هستم تا آنها را آرام کنم."

اینکه او چکار می کند که حتی در معمولی ترین رفتارهای روزمره نیز اینقدر جذاب به نظر می رسد رازی است که فقط خودش جواب آن را می داند. از جمله ماجرای بنزین زدن او به فراری 274000 دلاری اش.

کله مردان حاضر در پمپ بنزین با حرکات او تکان می خورد و دست از تعقیب او بر نمی داشتند.

در حالیکه بیشتر این مردان در مورد نزدیک شدن و صحبت با او دو دل بودند یکی از مردان که روی ویلچر نشسته بود در این مورد تردید نکرد و گپ کوتاهی با او زد.

باور اینکه زنی با این همه جذابیت تا این اندازه خجالتی باشد کمی سخت است اما این حقیقتی است که خودش نیز به آن اعتراف دارد. او می گوید که وقتی در جایی تنهاست و دوستانش حضور ندارند بشدت احساس خجالت و اضطراب می کند.  

در ادامه هفته او تصمیم گرفت یک روز را با کلاه گیس بلوند سپری کند. اما توجه او به موهایش باعث شد او فراموش کند که نباید در یک هوای بادی چنین دامن کوتاهی بپوشد.

از این رو چند دقیقه پیاده روی او برایش به یک کابوس تبدیل شد چرا که می بایست دائما حرکات دامنش را کنترل می کرد.

البته در چنین شرایطی کار برای کسی مثل او که می داند یک لشکر عکاس مخفی تمام حرکات و اتفاقات پیرامون او را ثبت می کنند بسیار سخت تر است.

به بازار رفتن سری جدید لباس های زیر کلکسیون کارداشیان ها دلیلی شد که عکس زیر از او و خواهرانش منتشر شود.

و نهایتا تصویر زیر که او خودش در صفحه توییترش قرار داد با این توضیح:"امشب خوابم نمی برد..." ! 

این را هم بخوانید:

کلکسیون عکس های جدید کیم کارداشیان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...