۱۳۹۰ اسفند ۲۸, یکشنبه

پاسخ به پرسش های شما در مورد نارنجی نیوز

بر چهره ی گل نسيم نوروز خوش است
بر طرف چمن روی دلفروز خوش است

از دی که گذشت هر چه بگويی خوش نيست
خوش باش ومگو ز دی که امروزخوش است


سال نو مبارک. مناسب دیدیم که به بهانه تبریک سال نو به چندی از پرسش های خوانندگان نارنجی نیوز پاسخ دهیم.

نارنجی نیوز دقیقا توسط چه کسانی اداره می شود؟
این پرسشی است که چندین بار با آن مواجه شده ایم و همواره پاسخ ثابتی برای آن داشته ایم. ترجیح می دهیم که به نارنجی نیوز به چشم یک شخصیت حقوقی و نه حقیقی بنگرید. نارنجی نیوز یک پایگاه خبری است که هدف آن پوشش اخباری است که خبرگزاری های دیگر بنا به دلایل مختلف از پوشش آن سر باز می زنند.

آدرس نارنجی نیوز در ایران فیلتر است.
بله، اطلاع داریم ولی چاره دیگری نداریم. گرچه دسترسی بدون استفاده از فیلترشکن از طریق آدرس های دیگری میسر است اما برای برخورداری از تمامی امکانات و مطالب نارنجی نیوز همین آدرس اینترنتی توصیه می گردد.

چرا مطالب خبری کامل تری از دنیای مد و بازیگری قرار نمی دهید؟
سیاست نارنجی نیوز در انتخاب اخبار صرفا استقبال آماری و نظرات بازدیدکنندگانش است. مجموعه اخبار و مطالبی که اکنون می بینید بر همین اساس انتخاب شده و سیاست نارنجی نیوز تا پایان نیز به همین منوال خواهد بود. لذا یکبار دیگر از بازدیدکنندگان نارنجی نیوز تقاضا می کنیم که از اظهارنظر در مورد مطالب دریغ نفرمایید. نظرات شما، چه بصورت تک کلیکی (1 ثانیه ای) و چه بصورت نگارشی خط مشی و معیار انتخاب اخبار بعدی خواهند بود.

نارنجی نیوز یک نهال ظریف است که برای مبدل شدن به درختی تنومند به چیزی جز حمایت خوانندگانش احتیاج ندارد. برای آشنایی با روش های حمایت از ما این مطلب را بخوانید و برای دلگرم کردن ما به دنبال کنندگان نارنجی نیوز بپیوندید. برای این منظور روی لینک پیوستن به سایت که در ستون سمت راست فعال شده کلیک کرده و با انتخاب یکی از گزینه ها بصورت عمومی یا خصوصی ما را دنبال کنید.
با تشکر – نارنجی نیوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...