۱۳۹۱ فروردین ۸, سه‌شنبه

شکایت هم نتوانست جلوی تبلیغی که در آن زنان نیمه برهنه رفتارهای شهوانی انجام می دهند را بگیرد + ویدیو

تبلیغی که برای شرکت تولید لباس های زیر زنانه Agent Provocateur تهیه شده و در آن چهار زن بسیار کم لباس یک زن دیگر را در خانه اش می ربایند از سوی "مرجع استانداردهای تبلیغاتی" تبرئه شد.
این تصمیم در حالی گرفته شد که یک نفر از بینندگان این تبلیغ به دلیل "فضای ضد زن و اضطراب آور" آن دست به شکایت علیه این تبلیغ زده بود اما این مرجع با رد این اتهام، احتمال اینکه این تبلیغ موجب رنجش کسی شود را کم دانست. این مرجع تنها پس از دریافت همین یک شکایت دست به تحقیقات در مورد این تبلیغ زد و نهایتا تصمیمش را اعلام کرد.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.
اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 16 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.
به گزارش نارنجی نیوز داستان این ویدیوی 2 دقیقه ای که برای تبلیغ کلکسیون Soiree Gold و مشابه فیلم های ترسناک تهیه شده است در یک آپارتمان که دور تا دور آن را درخت احاطه کرده اتفاق می افتد.

تلفن زنگ می زند و زن پاسخ می دهد اما صدایی نمی شنود. بار دیگر زنگ تلفن به صدا در می آید اما این بار صدای خنده یک زن شنیده می شود. و به ناگاه دو زن در پشت شیشه از روی زمین بلند می شوند در حالیکه سینه یکی از آنها معلوم است.

زن شروع به فرار می کند اما نهایتا با آنها روبرو می شود و با صدای جیغ او تصویر تیره می گردد. تصویر بعدی که از او می بینیم در حالیست که روی زمین کشیده می شود و در همین حین یکی از سینه های او برهنه می شود.

در حالی که لحظه به لحظه به ترس او افزوده می شود این مهاجمان شروع به انجام رفتارهای تحریک برانگیز جنسی در مقابل او می کنند.

دوباره تصویر تیره می شود و این بار او را می بینیم که با پوشیدن یکی از لباس های زیر این برند به یکی از آنها تبدیل شده است.

مسئولان این شرکت این تبلیغ را نماینده خوبی برای سیاست کاری خود یعنی "حساسیت و تحریک احساسات شهوانی" می دانند و معتقدند که سکس و ترس همواره در یکدیگر تنیده شده اند اما هیچ وقت در یک تبلیغ چنین اتفاقی نیفتاده بود. از این رو تصمیم گرفتند آنها این کار را انجام دهند.

ویدیو:

این را هم بخوانید:

دوست دارید ببینید ریحانا موقع خواب چه می پوشد و چه رویاهایی می بیند؟ + ویدیو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...