۱۳۹۰ اسفند ۱۹, جمعه

کلکسیون عکس های برهنه از زنان معروف در دوره بارداری

بعد از اینکه عکس برهنه دمی مور در دوره بارداری اش در سال 1991 روی جلد مجله Vanity Fair رفت دیگر مد شد که افراد معروف در دوران بارداری شان از اینگونه عکس ها برای مجلات مختلف بگیرند. جدیدترین نمونه آن مربوط می شود به جسیکا سیمپسون که برای مجله Elle گرفته شده است.
  لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.


اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 12 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.

 
این تصاویر در حالی منتشر می شود که این خواننده 31 ساله تایید می کند که او و نامزدش اریک جانسون انتظار یک دختر را می کشند. گرچه او اعتراف می کند که دوست دارد دخترشان بیشتر به او برود تا به پدر ورزشکارش.

او همچنین خبر داد که آنها اسم دخترشان را انتخاب کرده اند اما بدون اشاره به اسم، آن را "غیر متعارف" توصیف کرد.

او گفت:"تصمیممان را در مورد اسم گرفته ایم. چیز شوکه کننده یا عجیب غریبی که بخواهید به دایره لغات اضافه کنید نیست. وقتی مردم بشنوند متوجه می شوند که چرا این انتخاب را داشتیم."

به گزارش نارنجی نیوز او بر خلاف برخی از مادران در دوره بارداری مراقب اندامش و غذاهایی که می خورد نیست و به گفته خودش هر چه ویار کند می خورد. او می گوید:"نگرانی هایمان را گذاشته ایم برای بعد."

اما همانطور که پیش تر نیز گفتیم این اولین نمونه از چنین عکس هایی نیست و مسلما آخرین نیز نخواهد بود. تصاویر زیر تنها چند نمونه دیگر از این موارد است:
بریتنی اسپیرز

کریستینا آگیلرا

کلادیا شیفر (مدل)

سیندی کرافورد (مدل)

این را هم بخوانید:

عکس سامی خدیرا با دوست دختر برهنه اش در حکم تشویش اذهان عمومی است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...