۱۳۹۱ فروردین ۳, پنجشنبه

اکسپرسو با طعم سکسپرسو!

بعد از هشت سال گرداندن یک میخانه، این روزها پاشنه در مغازه لورا مگی در حال از جا کنده شدن است. نه بخاطر تغییر در کیفیت قهوه یا نوشابه های الکلی اش، بلکه بخاطر تغییری که او در لباس پوشیدنش ایجاد کرده است.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.
اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 16 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.

صدها نفر از مشتریان مرد او، شب و روز، خود را به مغازه او می رسانند و ماشین هایشان را در خیابان های مجاور دوبله پارک می کنند.

ازدحام در این منطقه تا حدی جدی شده که شهردار بنگولو، یک شهر کوچک در شمال ایتالیا، اعلام کرده می خواهد آیین نامه اضطراری محدود کردن ترافیک را برای این منطقه به اجرا در آورد.

به گزارش نارنجی نیوز چندین نفر از زنان این شهر اقدام به شکایت علیه او کرده اند. یک از آنها می گوید:"کار او بیدادگرانه است و نباید به او اجازه داده شود. اینجا شهری ساکت و آرام بود، اما حالا ما در سراسر کشور بخاطر کم لباسی این پیشخدمت معروف شده ایم. زنان این شهر چندان خوشحال نیستند و ما شکایت خود را به مجلس برده ایم."

اما خود خانم مگی نظر دیگری دارد. او می گوید:"من نمی دانم مشکل کجاست، این یک تفریح بی ضرر است. اگر مردها به اینجا می آیند من چکار می توانم بکنم؟ من می دانم که زنان را آشفته کرده ام اما این مشکل من نیست. این مشکل من نیست که مردان دوست دارند بیایند و نوشیدنی شان را در میخانه من بخورند."

او همچنین می افزاید که برخی از مشتریان او بیش از 100 کیلومتر رانندگی می کنند تا خود را به میخانه او برسانند.

خانم کریستینا آلمیچی شهردار این شهر در این مورد می گوید:"ما چندین شکایت از زنان در مورد این میخانه دریافت کرده ایم و در حال بررسی موضوع هستیم. حجم ترافیک شهر ما از زمانیکه لورا دست به چنین کاری زده افزایش یافته است. اما من مشکلی در ظاهر و لباس پوشیدن او نمی بینم. اگر هم مشکلی هست از مردان است که به آنجا می روند."

گرچه خانم شهردار می افزاید که خودش قطعا به شوهرش اجازه نخواهد داد که به آنجا برود.

این را هم بخوانید:

مدل ها، به فاحشه خانه نروید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...