۱۳۹۰ اسفند ۱۷, چهارشنبه

عکس های لب ساحلی کیم کارداشیان

سال 2011 یک سال فاجعه بار برای کیم کارداشیان بود. البته هنوز ترکش های آن برای او باقیست بویژه بعد از آنکه شوهر سابقش کریس هامفریس درخواست طلاق توافقی را رد کرد و حالا کار به دادگاه کشیده است. با این اوصاف به او حق بدهید که بخواهد کمی در سواحل میامی تفریح کند.
  لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.


اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 12 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.















به گزارش نارنجی نیوز او به همراه بهترین دوستش جانان چبان برای استراحت و تمدد اعصاب راهی میامی شده است.

گرچه او خوشحال به نظر می رسد اما منابع آگاه خبر می دهند که بعد از عدم پذیرش طلاق توافقی توسط شوهرش او از نظر روحی نابود شده است. بخصوص اینکه شوهرش می خواهد پرونده را به رسانه ها بکشاند و طبق قوانین کالیفرنیا نیز چنین چیزی مجاز است. قوانین کالیفرنیا اجازه پخش تلویزیونی دادگاه هایی که پرونده عمومی دارند را می دهد.

یک منبع آگاه می گوید که کیم این روزها عصبی شده چرا که دوست ندارد پرونده طلاقش کش پیدا کند یا از تلویزیون پخش شود.

او ادامه می دهد:"در صورتیکه چنین اتفاقی بیفتد تمام کثافت کاری های او روی آنتن پخش می شود و البته چیزهای بیشتری هم وجود دارد."

کریس می خواهد بدین وسیله ثابت کند که کیم هیچ وقت قصد ازدواج با او را نداشته و هدفش فقط کلاهبرداری بوده است. گفته می شود که او حتی تصمیم دارد دادخواستی علیه کریس جنر مادر کیم که تصویر او را در زیر می بینید ارائه دهد.

این را هم بخوانید:

کلکسیون عکس های جدید کیم کارداشیان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...