۱۳۹۱ فروردین ۴, جمعه

این مطلب را بخوانید ولی لطفا شما این کار را انجام ندهید + ویدیو

یک کار دیوانه وار که توسط جوانان کلید خورده و نامش را "چالش دارچین" گذاشته اند تاکنون چند نفر را راهی بیمارستان کرده است. گرچه این مانع شده دیگران از شرکت در این جنون منصرف شوند تا جاییکه حتی فرماندار ایلینویز و دو تا از بازیکنان NBA نیز در آن شرکت کرده اند.
تاکنون بیش از 30000 ویدیوی مرتبط با چالش دارچین در سایت های اشتراک ویدیو آپلود شده است و هر روز به تعداد آن افزوده می شود.


در این چالش، شرکت کنندگان یک قاشق پر دارچین در دهانشان می ریزند و سعی می کنند بدون آب آن را قورت دهند. از آنجاییکه ادویه جات خیلی آهسته پایین می روند، به گلو می چسبند و در نتیجه شرکت کننده شروع به سرفه و استفراغ می کند و این اسباب خنده و تفریح اطرافیانش می شود.

در یکی از جدیدترین این ویدیوها که تاکنون بیش از 10 میلیون بازدید داشته است زنی یک ملاقه را پر از دارچین می کند و آن را با دقت در دهانش می ریزد. لحظاتی بعد او با سرفه گرد دارچین را به بیرون می ریزد و سعی می کند با نوشیدن آب خودش را از شر دارچینی که به گلویش چسبیده رها کند.

بعد از اینکه یک دانش آموز با مشکلات شش راهی بیمارستان شد به والدین آمریکایی هشدار داده شده که با فرزندانشان در مورد خطرات این چالش صحبت و آنها را از شرکت در آن منع کنند.

به گزارش نارنجی نیوز سخنگوی سازمان غذا و داروی آمریکا در مصاحبه با وال استریت ژورنال گفت:"این کار خطر خفگی را با خود به همراه دارد و همینطور احتمال دارد این گرد وارد ریه شود. بنابراین قطعا توصیه نمی شود."
ویدیو:

نسخه ایرانی چالش دارچین:

این را هم بخوانید:

ازدواج دسته جمعی و لختی: مراسم ازدواج از این آسان تر و کم خرج تر می شود؟! + ویدیو


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...