۱۳۹۰ اسفند ۶, شنبه

ازدواج دسته جمعی و لختی: مراسم ازدواج از این آسان تر و کم خرج تر می شود؟! + ویدیو

یکی از عجیب ترین مراسم های ازدواج دنیا در نگریل جامائیکا برگزار شد، مراسمی که در آن نه از لباس عروس خبری بود و نه از کت شلوار داماد. این مراسم به همت پاتوق Hedonism II (لذت از لذایذ دنیوی) برگزار شد و تمام هزینه های آن نیز توسط همین پاتوق پرداخت گردید.

البته نه زوجی که این مراسم برایشان برگزار شد خوش شانس بودند چرا که از میان صد متقاضی دیگر انتخاب شده بودند. معیار انتخاب نیز سوال های بیشماری بود که از متقاضیان پرسیده می شد از جمله اینکه چرا آنها می خواهند زندگی شان را لخت آغاز کنند.
یکی از زوج ها اینطور به این سوال پاسخ داده بود:"ما همدیگر را لخت دوست داریم بنابراین چرا زندگی مان را لخت شروع نکنیم؟"
دیگری گفته بود:"ما هر دو دوست داریم کارهای دیوانه وار انجام دهیم."
و پاسخ زوجی دیگر اینگونه بود:"این خاطره ای است که ما در سال های طلایی زندگی مان از آن لذت خواهیم برد."

علاوه بر جشن عروسی، مهمانی خداحافظی با مجردی و 4 شب اقامت در سواحل نگریل نیز برای این برندگان خوش شانس در نظر گرفته شده بود.

به گزارش نارنجی نیوز کوین یانگ اهل فلوریدا در مورد ازدواج بدون لباس می گوید:"این برای ما آسان بود چون به آن عادت داریم. اما بعضی از این افراد هیچ وقت بیرون اتاق خوابشان لخت نبوده اند. من باید آنها را تحسین کنم چرا که واقعا همه مراحل را انجام دادند و لخت هم شدند."

این نخستین ازدواج برهنه از سال 2003 تا به امروز در جاماییکا بود که در آن خبری از معترضان عصبانی نبود در حالیکه نزدیک به یک دهه قبل که اولین دسته از این گونه مراسم برگزار می شد، با اعتراض گروه های مذهبی و دیگر گروهها مواجه شد. در طول دهه های گذشته دولت جاماییکا بردباری بیشتری در مقابل توریست هایی که می خواهند تمدن را پشت سر خود جا بگذارند و در سواحل این کشور سرخوشی کنند از خود نشان داده است.

ویدیو:
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...