۱۳۹۰ اسفند ۳, چهارشنبه

کلکسیون عکس های جدید کیم کارداشیان

احتمالا این آرزوی میلیون ها نفر از هواداران اوست که روی این شن ها کنار او دراز بکشند، بویژه اینکه سر تا پای او خیس است و تمام جزئیات بدن او نمایان. البته زیاد ذوق زده نشوید چرا که آن طناب ماهیگیری و آن عکاس لعنتی اجازه نمی دهند چیز زیادی دستگیرتان شود! 

در تصویر دیگر به نظر می رسد که او تنها یک پیراهن با دکمه های باز به تن دارد اما عکاس اجازه نمی دهد این حدس به یقین تبدیل شود.

این ها تصاویری هستند که به بهانه مصاحبه کیم کارداشیان با مجله الور از او گرفته شد. در بخشی از این مصاحبه او در مورد طلاق جنجالی اش صحبت و تصدیق کرد که آرزو می کرده که هوادارانش را در جریان ازدواجش قرار نمی داد. به گزارش نارنجی نیوز او در مورد تجربه ای که از این اتفاق عایدش شده می گوید:"قطعا هر موقع که تصمیم بگیرم رابطه جدیدی را آغاز کنم خصوصی تر عمل خواهم کرد. در حال حاضر آمادگی اش را ندارم اما زمانش که برسد احتیاط بیشتری در مورد کسی که می خواهم به دنیایم راه دهم خواهم کرد."

اما برای کسی که زندگی اش همواره زیر ذره بین مردم و خبرنگاران است یک مصاحبه و چند عکس به هیچ وجه ارضا کننده نیست. او به تازگی تصاویر جدیدی در صفحه توییترش قرار داده است. از جمله آنها تصویری است که او را در حالیکه از رژ لب صورتی استفاده کرده در حال فرستادن بوسه به 13 میلیون طرفدارش نشان می دهد.

در تصویر دیگر او موهایش را دورش ریخته و لب هایش را جمع کرده است.

در تصاویر زیر او را در حال رفتن به باشگاه می بینید.

تصاویر بعدی از او در حال انجام مانیکور گرفته شده است. به کسی که برای او مانیکور انجام می دهد دقت کنید. بالاخره یک نفر در دنیا پیدا شد که چندان توجهی به او نمی کند!

او سپس راهی مغازه تشک فروشی شد و البته عکاسان هم پا به پای او می رفتند.

در میان تشک هایی که او آنها را امتحان کرد برند Tempur Cloud Luxe حسابی چشم او را گرفت، طوریکه او مدت ها روی آن بالا و پایین می پرید. البته از او انتظاری جز این هم نمی رفت چرا که قیمت این تشک ها بین 3600 تا 5800 دلار است.

اطلاعی نداریم که او بالاخره تشک را خرید یا همه این کارها برای جلب توجه بود. به هر حال اگر هم برای جلب توجه بوده باشد او موفق به انجام این کار گردید و پس از یک روز سخت کاری(!) بالاخره رضایت داد سوار بر فراری اش محل را ترک و خیال عکاسان را راحت کند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...