۱۳۹۰ اسفند ۷, یکشنبه

عکس سامی خدیرا با دوست دختر برهنه اش در حکم تشویش اذهان عمومی است

ناشر یک روزنامه تونسی که به جرم انتشار تصویر جلف سامی خدیرا و دوست دخترش لنا گرکه بازداشت شده بود با قرار وثیقه آزاد شد. نصرالدین بن سعیده ناشر روزنامه التونسیه روز 15 فوریه به جرم چاپ جلد مجله GQ در روزنامه اش بازداشت شد. دادگاه بدوی وی برگزار شد و رسیدگی نهایی به پرونده وی به 8 مارس موکول شد. اتهام او تشویش اذهان عمومی است.
  لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.
اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 12 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.

به گزارش نارنجی نیوز آقای سعیده در دفاع از خود گفت:" من قصد تخطی از چارچوب های اخلاقی را نداشتم. این تنها عکسی است از یک فوتبالیست معروف، بعلاوه اینکه عکس از ابعاد هنری برخوردار است."
نصرالدین بن سعیده
یکی از وکلای او نیز به دادگاه چنین گفت:"هیچ توجیهی برای بازداشت موکل من وجود ندارد بویژه اینکه نسخه های روزنامه خیلی زود از گیشه ها جمع آوری شد."

وکیل دیگر او اساسا بازداشت او را یک تصمیم سیاسی قلمداد کرد.

سامی خدیرا به دلیل آنکه از پدری تونسی متولد شده فوتبالیست محبوبی در کشورهای عربی به حساب می آید. خود او در مصاحبه با روزنامه بیلد آلمان در مورد این جنجال چنین گفت:"در مورد اتفاقی که افتاده شنیده ام و خیلی خیلی از چنین رخدادی ناراحت و متاسف شدم. من به ادیان مختلف و اعتقادات مردم احترام می گذارم اما نمی فهمم چرا مردم نباید بتوانند آزادانه ابراز عقیده کنند."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...