۱۳۹۰ بهمن ۱۴, جمعه

تظاهرات گلشیفته ای اوکراینی ها در سوییس

سه تظاهر کننده نیمه برهنه اوکراینی که سعی داشتند بدون اجازه وارد گردهمایی اعضای CEO و رهبران سیاسی شوند تا اذهان را متوجه فقری که بر جهان حاکم شده است بگردانند، بازداشت شدند.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.
اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 16 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.

آنها در شرایطی بازداشت شدند که در دمایی نزدیک به صفر و در شهری پوشیده از برف، لباس های بالا تنه شان را درآورده بودند و سعی می کردند با عبور از فنس خود را به اجلاس برسانند.

این اوکراینی ها پس از یک سفر پر پیچ و خم خود را به شهر داووس در کشور سوئیس که تحت تدابیر شدید امنیتی بود رساندند، جایی که هر ساله اجلاس اقتصادی جهان در آن برگزار می گردد.

آنها شعارهای "بحران! محصول داووس"، "فقر بخاطر شماست" و "مهمانی اوباش در داووس" را روی بدن خود نوشته بودند.

به گزارش نارنجی نیوز این افراد عضو گروه فمن هستند که بخاطر برگزاری تظاهرات نیمه برهنه به بهانه موضوعات مختلف، محبوبیت زیادی در اوکراین پیدا کرده است. آنها تظاهراتی در کشورهای دیگر نیز برگزار کرده اند.

اینا شوچنکو، یکی از این معترضان، می گوید:" ما به اینجا سوییس و شهر داووس آمده ایم تا موقعیت مردم فقیر جهان را تشریح کنیم، تا نشان دهیم که فقر ما بخاطر آن اشخاص ثروتمندی است که اکنون داخل آن ساختمان نشسته اند."

توماس هوبی سخنگوی پلیس داووس می گوید این سه نفر به مرکز پلیس منتقل شده اند و بزودی آزاد می شوند. وی افزود که آنها اجازه تظاهرات نداشتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...