۱۳۹۰ اسفند ۸, دوشنبه

این هفته مد است یا هفته پورن؟!

تعجب نکنید! این تصاویری که می بینید هیچ ربطی به فیلم های مستهجن ندارد. این یکی از شوهای هفته مد لندن است، با این تفاوت که مدل ها هیچ لباسی به تن ندارند.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.


اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 16 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.


















به گزارش نارنجی نیوز رابین کولز، طراح کلاه، تایید می کند که دلیل کارش صرفا تبلیغاتی بوده است. او می گوید:"بعنوان یک طراح گمنام شما مجبورید راه هایی برای کشاندن مردم به شوی خود پیدا کنید."

جالب اینکه یکی از مدل ها بنام سوفیا کیهیل که سابقه انتخاب شدن بعنوان زیباترین زن ولز را در کارنامه دارد در حالیکه 8 ماهه حامله بود، کاملا برهنه روی صحنه حاضر شد.

کولز در این مورد هم توضیحاتی دارد. او می گوید:"فکر کردم جالب است از او که حامله است در شو استفاده کنم. شما هیچ وقت چنین چیزهایی در مد نمی بینید. من عمدا می خواستم از مدل هایی با سایز های مختلف استفاده کنم. من بشدت به این اعتقاد دارم. در متعلقاتی مثل کلاه دیگر مهم نیست که شما چه سایز و اندامی داشته باشید."
اما این تنها منحصر به این برند نمی شود. برند Pam Hogg که لباس های آن توسط مشاهیری چون لیدی گاگا و ریحانا پوشیده شده نیز مدلی که عکس آن در آمده زیر را به روی صحنه فرستاد. البته همین توضیح اجمالی برای اینکه زیاد از این نوع لباس تعجب نکنیم کافیست! 

این را هم بخوانید:

بچه ها چشم هایشان را ببندند


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...