۱۳۹۰ بهمن ۳۰, یکشنبه

این روزها همه پلاستیک می پوشند، شما چطور؟!


همین چند روز پیش بود که در مورد پلاستیک پوشیدن خانم شایم خبری گذاشتیم. اما کار به همین جا ختم نشد، بویژه اینکه پای لیدی گاگا به وسط آمده است. به نظر می رسد که لیدی یک کاربرد مناسب برای پرده حمام قدیمی اش پیدا کرده است، چه چیزی بهتر از اینکه آن را تبدیل به لباس کند؟
این خواننده 25 ساله بخاطر پوشیدن لباس های عجیب معروف است اما آخرین لباس او از همه سکسی تر است.

لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 16 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.


به گزارش نارنجی نیوز این عکس برای تبلیغات تور کره جنوبی او گرفته شده است.

جالب است بدانید که این ستاره موسیقی همیشه هم نسبت به بدنش حس خوبی نداشته است. او می گوید:"من در طول دوران دبیرستان همیشه گوشه گیر بودم. بنابراین آنقدرها هم که فکر می کنید اعتماد به نفس ندارم. من دوست داشتم مثل رقصنده های باله بدن کوچک و استخوانی داشته باشم اما من یک دختر پرخور ایتالیایی بودم که پدرش هر شب کوفته قلقلی روی میز می گذاشت. هر موقع که به خانه برمی گشتم می گفتم: پدر، چرا همیشه این غذا را به ما می دهی؟ من باید لاغر شوم و او می گفت: اسپاگتی ات را بخور."
لباس عجیب لیدی گاگا در مراسم جوایز 2010 ام تی وی

او می گوید که صدایش تحت تاثیر پرخوری اش قرار گرفته بود و باید این پرخوری را کنترل می کرد. او که در کنفرانسی در لس آنجلس برای زن ها صحبت می کرد اذعان داشت که هنوز هم با مشکلات مربوط به اضافه وزن دست و پنجه نرم می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...