۱۳۹۰ بهمن ۱۳, پنجشنبه

شنیده اید که می گویند طرف را لخت کردند؟ ... حالا ببینید

از قدیم گفتند تا تنور داغ است نان را بچسبان، این دقیقا همان کاریست که ماریو لوپز در جریان یک برنامه تلویزیونی انجام داد. این مجری 38 ساله در جریان برنامه الن دی جنرس در مقابل دیدگان ذوق زده حضار شروع به لخت شدن کرد.
گرچه او کت و شلوار مشکی پوشیده بود اما دی جنرس مجری 53 ساله این برنامه علاقمند بود بداند او در زیر این البسه چه پوشیده است. او از ماریو که برای تبلیغ سری جدید لباس های زیرش در این برنامه کمدی شرکت کرده بود پرسید که آیا خودش از لباس زیر مارک خودش استفاده می کند و وقتی با پاسخ مثبت ماریو روبرو شد بی درنگ از او خواست که اثبات کند.

به گزارش نارنجی نیوز ماریو ابتدا به شوخی گفت که "الن تنها کسی است که من لباس هایم را برایش در می آورم" اما وقتی دید که الن در تصمیمش مصمم است از او پرسید:"اوه، جدی می گویی؟"

البته او با بدن خوش فرمی که دارد نگرانی چندانی برای نشان دادن بدنش نداشت و بلافاصله شلوارش را پایین کشید تا ثابت کند که راست می گوید.

گرچه وی عضلات تحسین برانگیزش را به همه حضار و بینندگان نشان داد اما فقط یک نفر اجازه خواهد داشت تا تمام بدن او را ببیند و او کسی نیست جز نامزدش کورتنی مازا. 
ویدیو:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...