۱۳۹۰ اسفند ۲, سه‌شنبه

چطور می شود در عرض 5 ساعت یک هیکل گوشتی را به هیکلی عضلانی تبدیل کرد + ویدیو

حتما شما هم تبلیغات محصولات ورزشی را دیده اید. تبلیغاتی که در آن فرد پس از استفاده چند ماهه و حتی گاهی چند هفته ای از آن دستگاه ورزشی هیکلش زیر و رو می شود. اما آیا شما دوست دارید در عرض فقط 5 ساعت به هیکلی که همیشه آرزویش را داشته اید برسید؟
یک وبلاگ نویس خوش ذوق که البته قهرمان مسابقات پرخوری نیز هست ویدیویی در یوتیوب منتشر کرده که بواسطه آن به شما نشان می دهد چگونه بدون آنکه بخواهید خود را از خوردنی های محبوبتان محروم سازید این کار را انجام دهید.

صنایع مربوط به رژیم غذایی و دستگاه های تناسب اندام از بازار بسیار بزرگی در آمریکا برخوردار است و حجم معاملات در این صنعت سالانه به یک میلیارد دلار می رسد. به اضافه تبلیغات بیشماری که با نشان دادن تصاویر قبل و بعد کارایی محصولاتشان را به رخ بیننده می کشانند. دیدن تصاویر قبل و بعد مردان و زنانی با شکم های بزرگ و شل و بازوهای کوچک که در عرض چند هفته صاحب عضلات شش تایی شکم و بازوهایی حجیم می شوند برای بسیاری به قیمت خرید آن دستگاه تمام می شود.

به گزارش نارنجی نیوز مردی به نام فیوریس پیت که به گفته خودش قهرمان مسابقات جهانی خوردن است نشان می دهد که چطور می توان این کار را فقط در 5 ساعت انجام داد. او می گوید:"بیشتر اوقات باور اینکه یک مکمل یا برنامه تمرینی می تواند هیکل شما را چنین متحول کند سخت است."

بنابراین او راز این معما را فاش می کند. او در ویدیویش می گوید:"ابتدا به باشگاه بروید و تا می توانید تمرینات عضله دو سر، سه سر و سینه را انجام دهید. مطمئن شوید به اندازه ای که در توان یک انسان است رگ هایتان بیرون زده است. سپس روی تخت برنزه کردن بخوابید و به اندازه ای که در توان یک انسان است برنزه شوید. بعد نور مناسب فراهم کنید و بدنتان را با روغن چرب کنید." و حالا چند عکس زیبا از خودتان بگیرید. البته او اعتراف می کند که با فتوشاپ کمی روی عکس ها دست کاری هم کرده است.

حالا نوبت تصاویر قبل است. او ادامه می دهد:"دو ساعتی به خودتان استراحت بدهید. مطمئن شوید که رگ ها خوابیدند. یک پاکت چیپس بردارید و همه اش را بخورید. یک بطری دو لیتری نوشابه گازدار سر بکشید. اگر نوشابه رژیمی باشد بهتر هم هست چون نوشابه های رژیمی کربنات بیشتری دارد و شکم را بزرگتر می کند." و توصیه می کند که شیر کاکائو هم بخورید.

حالا تصاویر قبل آماده است. یک شکم گنده که از شلوار بیرون زده و عضلات بازویی که بعد چند ساعت دیگر خبری از آنها نیست. این ثابت می کند که انسان نباید هر چیزی را باور کند.

ویدیو:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...