۱۳۹۰ بهمن ۲۸, جمعه

نخیر، ایرینا شایک دست بردار نیست

در خبرها داشتیم که کریس رونالدو چقدر از دیدن عکس های تبلیغاتی نیمه برهنه او برای ریپلی عصبانی شده بود اما انگار برای ایرینا این چیزها مهم نیست. او که با یک لباس سنگین در میهمانی ناهار مجله Sports Illustrated حضور یافته بود با دیدن عکاسان بصورت کاملا خود جوش صفحه وسط مجله را که به تصویر مایوپوشانه (!) او اختصاص داشت به همه نشان داد.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 12 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.






















البته شاید بتوان به او حق داد چرا که این مجله، امسال تصویر کیت آپتون را برای روی جلد خود انتخاب کرده بود، همان تصویری که در عکس زیر در کنار ایرینا قرار دارد. 

این در حالیست که سال قبل تصویر ایرینا روی جلد خورده بود.

به گزارش نارنجی نیوز او در مصاحبه با خبرنگاران توصیه هایی برای روز ولنتاین به خانم ها داشت. او به خانم ها توصیه کرد:"زیبا به نظر برسید. این روز، روزی سکسی است بنابراین یک چیز قرمز بپوشید، حالا می خواهد لباستان باشد، لباس زیرتان باشد، لاک ناخنتان باشد یا رژ لبتان. اگر می خواهید لاس بزنید باید در وهله اول خودتان باشید و بعد اینکه زیبا و جذاب باشید. نیازی نیست که پاهای بلند و لب های بزرگ و موها و آرایش زیبایی داشته باشید. فقط یک فرد معمولی باشید." 

بهتر است که خانم ها توصیه های او را همواره آویزه گوششان کنند چرا که او تنها کسی در دنیا است که موفق شد کریس رونالدو را تور کند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...