۱۳۹۰ اسفند ۵, جمعه

کلکسیون عکس های لب ساحلی جیسل بوندچن

قبلا شما را با سوپر مدل برزیلی، جیسل بوندچن، آشنا کرده ایم. حالا که او و شوهرش، تام بردی، دست پسرشان، بنیامین، را گرفته اند و به سواحل کاستا ریکا رفته اند فرصتی است که بیشتر با او آشنا شوید. او بدن فوق العاده اش را در یک مایوی پلنگی تنگ به نمایش گذاشت.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.


اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 12 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.



او ثابت کرد در کنار آنکه یک مدل استثنایی است، یک مادر نمونه نیز هست. او همواره در کنار بنیامین بود و به او در ساخت خانه شنی کمک می کرد.
سپس برای اینکه به بنیامین خوش بگذرد حسابی او را چرخاند.
به نظر می رسد او شیفته پسر 3 ساله اش است.
اما این ها باعث نشد که او همسرش را فراموش کند. 

به گزارش نارنجی نیوز او اخیرا در مصاحبه ای در مورد همین موضوع که چطور حواسش به همه چیز است صحبت کرده است. او می گوید:"من از سخت کوشی در هیچ کاری نمی ترسم، هرچه که باشد. من فقط می خواهم که همیشه بهترینی که می توانم باشم. مردم فکر می کنند که اگر شما به خودتان توجه کنید خودخواه هستید. اما چیزی که تام به من یاد داد - و خودش مثال زنده آن است - این است که برای اینکه بهترین باشی ابتدا باید به نیازهای خودت احترام بگذاری. اگر من ابتدا به نیازهای خودم احترام بگذارم بهترین همسر، بهترین مادر، بهترین خواهر و بهترین دوست خواهم بود."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...