۱۳۹۱ خرداد ۱۱, پنجشنبه

عکس های پارتی لب استخری آدرینا پاتریج

آدرینا پاتریج  ستاره شوی واقعیت نمای The Hills در پارتی لب استخری که به افتخار جشن تولد 27 سالگی او در هتل باشکوه MGM در لاس وگاس برگزار شده بود شرکت کرد.

این زن زیبا برای اینکه بیشتر جلب توجه کند یک مایوی ناموزون پوشیده بود، نصف سیاه و نصف سفید.

با وجود اینکه تعداد مهمان ها زیاد بود اما تمام حواس آدرینا فقط معطوف به یک نفر بود، دوست پسرش کوری بوهان.

گرچه این دو رابطه پر فراز و نشیبی با هم داشته اند اما فعلا که در فراز آن قرار دارند.

او سپس به داخل استخر رفت و مشغول نوشیدن کوکتل و خوردن کیک تولد سه طبقه اش شد.

با توجه به بدن رو فرمی که او دارد دیگر جای خجالتی برای نشان دادن آن وجود ندارد.

به گزارش نارنجی نیوز او اخیرا در مصاحبه ای گفته بود:"در لس آنجلس رقابت سنگینی برای خوش اندامی وجود دارد، از این رو من سخت روی این موضوع کار می کنم. من ورزش می کنم و تغذیه سالم دارم."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...