۱۳۹۱ خرداد ۱, دوشنبه

عکس های فوق سکسی جنیفر نیکول لی، لب استخر

چند باری اسم جنیفر نیکول لی به چشممان خورده بود اما توجه چندانی به او نمی کردیم تا اینکه ... .
جدا از اینکه او اندام مناسبی دارد به نظر ابایی هم از نشان دادن آن ندارد. با توجه به اینکه این عکس ها از زوایای مختلفی گرفته شده دیگر نیازی به هیچ توضیحی نمانده جز اینکه این ها چیزی فراتر از عکس سکسی هستند، چیزی در حد فوق سکسی!
لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.
 اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 12 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.

جنیفر یک مدل آمریکایی است که قبلا این موضوع برای ما اهمیتی نداشت اما او واقعا خوش اندام به نظر می رسد بنابراین فکر کردیم بد نیست با او آشنا شوید.

این عکس ها در استخری در لاس وگاس از او گرفته شده است. مایویی که او پوشیده احتمالا کوچکترین مایویی است که به عمرتان دیده اید که کسی بپوشد!
به گزارش نارنجی نیوز این زن 36 ساله پیش از این به هیچ وجه ورزشکار حرفه ای نبوده اما حالا یک مربی بدنساز بزرگ است که دی وی دی ها و کتاب های او در بازار به فروش می رسد.
او پس از اینکه بعنوان بانوی مایوی آمریکا انتخاب شد خط تولید لباس شنای خود را راه اندازی کرد که همین مایو از محصولات  خود اوست.

در کنار همه اینها این زن که دو فرزند هم دارد به دنیای بازیگری روی آورده و در ساخته جدید مارک والبرگ به نام Pain and Gain ایفای نقش می کند.
خوب، حالا شما خیلی چیزها در مورد جنیفر می دانید. هرچند بعید است این عکس ها گذاشته باشد یک کلمه از این ها را بخوانید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...