۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۴, یکشنبه

عکس های مبتذل پائولینا گرتزکی همچنان ادامه دارد، یکی این دختر وین گرتزکی را جمع کند!

پائولینا گرتزکی دختر وین گرتزکی، ستاره افسانه ای هاکی روی یخ کانادا، یکبار دیگر با آبروی خانواده اش بازی کرد. این دختر 23 ساله که بازیگر و خواننده است سال گذشته بنا بر فشار پدرش صفحه توییترش را تعطیل کرد. اما حالا دوباره عکس های مبتذلی از مشروب پارتی آخر هفته او با دوستانش و عکس های جلف او با پسرها دوباره نامش را بر سر زبان ها انداخته است.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.
اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 12 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.




عکس های لم دادن او روی پای پسرها، نشان دادن باسن، باز کردن لای پا مقابل دوربین و ... محصول آخرین مهمانی او و دوستانش در لاس وگاس است.

به گزارش نارنجی نیوز شهرت این دختر بلوند از سال گذشته آغاز شد زمانیکه او و دوستانش شب ها لباس های جلف می پوشیدند و عکس های این حرکتش را در صفحه توییترش می گذاشت.

اما عمر این لذت برای 24000 طرفدار صفحه توییتر او کوتاه بود چرا که او با توییت کردن "یک صحبت سر شامی خوب با پدرم راجع به شبکه های اجتماعی داشتم ... ها ها ها" فعالیتش در صفحه توییتر را متوقف کرد.

اما چنین کاری برای او غیرممکن به نظر می رسید، ضمن اینکه بعد از این صحبت، هواداران او پدرش را بشدت مورد سرزنش قرار دادند. از این رو چند روز بعد دوباره سر و کله او در صفحه توییترش پیدا شد و نوشت:"سلام به همه، من برگشتم. اما شیشششش به پدرم نگویید."

برای مدتی رفتار او بهتر شد و طرفداران صفحه توییترش هم بیشتر.

اما حالا با این عکس ها به نظر می رسد رویای پدرش برای سالم سازی رفتار او نقش بر آب شده باشد. 
از راست به چپ: تای گرتزکی (پسر ارشد خانواده) - پائولینا گرتزکی - جنت جونز (بازیگر آمریکایی) - وین گرتزکی
  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...