۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۶, سه‌شنبه

کلکسیونی از سکسی ترین عکس های کلی بروک

کلی بروک در سراسر دنیا بخاطر منحنی های بدنش شهره است و حتی اخیرا پیشنهاد طراحی لباس زیر برای برند New Look را پذیرفته است چرا که به گفته خودش پیدا کردن یک چیز مناسب برای زنانی که نیم تنه بالایی شان بزرگ باشد سخت شده است. در ادامه کلکسیونی از عکس های متداول او را می گذاریم که چون عکس های متداول او همگی سکسی و یا نیمه برهنه هستند تماشای آنها را تنها با رعایت محدودیت سنی توصیه می کنیم.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.
 
اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 16 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.

او می گوید:"من بدن برجسته ای دارم. بیشتر دخترها بدن برجسته ای دارند و آنها دقیقا همان کسانی هستند که من برایشان طراحی می کنم. من نمی توانم تحمل کنم که دخترهای امروزی فکر می کنند که باید لاغر باشند تا زیبا به نظر برسند. من لاغر نیستم."

به گزارش نارنجی نیوز کلی نه تنها شایعات مربوط به انجام عمل جراحی روی خودش را رد می کند بلکه بشدت از ستارگانی که با افتخار از عمل های جراحیشان تعریف می کنند انتقاد می کند.

وی می افزاید:"من به خودم گرسنگی نمی دهم. من به صورت و بدنم نگاه نمی کنم و بعد با خودم بگویم باید جراحی انجام بدهم یا سینه هایم را بزرگ کنم یا باسنم را بالا بیاورم. من واقعا عصبی می شوم وقتی می بینم برخی در برابر انظار عمومی شروع به صحبت راجع به جراحی هایشان می کنند چون این کار باعث می شود زن های دیگر احساس بی ارزشی کنند. آنها باید خفه شوند! با عرض پوزش."

و این هم کلکسیونی از سکسی ترین تصاویر او. توضیح این نکته لازم است که مردی که در یکی از تصاویر کنار او دیده می شود تام ایوانز دوست پسر اوست.
 
 
 
 

 

۳ نظر:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...