۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۹, سه‌شنبه

وقتی سینه بند ماریا فاولر در گردش ساحلی اش به پایین می لغزد

ماریا فاولر ستاره شوی تلویزیونی TOWIE کسی نیست که به جایی برود و مورد توجه قرار نگیرد چه برسد به اینکه آنجا ساحل پوئرتو بانوس باشد و ماریا مایوپوش. حال چه اتفاقی می افتد اگر در چنین شرایطی سینه بند او آرام آرام به پایین بلغزد و او با دیدن چهره حاضران که هر آن منتظر لحظه موعود بودند بفهمد چه شده است؟!
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.


اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 12 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.

ماریای 25 ساله که یک مایوی صورتی با راه های سفید پوشیده بود دقت نکرده بود که گشادی تکه بالایی مایواش زمانی که از آب خارج می شود ممکن است کار دستش بدهد.

بخصوص اینکه او او یک عینک آفتابی به چشم زده بود و تمام حواسش به جلو بود.

البته خوشبختانه، یا شاید بدبختانه، او قبل از اینکه فاجعه ای برایش رخ دهد متوجه این موضوع شد و سریع سینه بندش را بالا کشید.

او ابتدا با خنده مسئله را جمع کرد اما وقتی که به تخت چسبید و دیگر به آب نزد معلوم شد که این موضوع حسابی رویش تاثیر گذاشته است.

فاولر پس از اعلام جدایی اش از دوست پسر فوتبالیستش لی کروفت راهی اسپانیا شده است. او می گوید:"دوره سختی برای من بود. من تمام زندگی ام را عوض کردم تا با لی باشم و بعد از قراردادش با تیم سنت جانستون من هم همراه او به اسکاتلند رفتم. فکر می کردم قرار است بقیه زندگیمان را با هم سپری کنیم اما لی آمادگی این کار را نداشت."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...