۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۲, جمعه

عکس های بروکلین دکر ستاره فیلم Battleship و همسر اندی رادیک برای مجله GQ + ویدیوی پشت صحنه

بروکلین دکر 25 ساله مدل سابق مجله Sports Illustrated و همسر اندی رادیک تنیسور معروف به بهانه تبلیغ فیلم جدیدش Battleship مصاحبه ای با مجله GQ داشته و عکس هایی گرفته است. او در این فیلم همبازی ریحاناست.


او می گوید که از بودن در میان مردان سر صحنه فیلمبرداری این فیلم حسابی لذت برده است. او می گوید:"ریحانا و من مدت زیادی با هم نبودیم، البته من نمی خواهم جای او صحبت کنم اما فکر می کنم نقطه اشتراک ما دو تا این است که هر دو عاشق بودن سر صحنه با پسرها بودیم."

به گزارش نارنجی نیوز داستان این فیلم در مورد یک نبرد بزرگ میان ناوگان دریایی آمریکا و موجودات فضایی است.

بروکلین در مورد این پروژه می گوید:"من خیلی ترسیده بودم، خیلی مضطرب بودم، فکر می کردم این پروژه برای من خیلی سنگین است و من آمادگی آن را ندارم."

بسیاری از مردم آمریکا از اندی رادیک متنفرند و آرزو می کنند که این دو روزی از هم جدا شوند!

اما به هر حال این دو فعلا با هم هستند گرچه این موضوع مانع نمی شود که جلوی شما را برای خیره شدن به این تصاویر بگیریم چرا که خود او می گوید اجازه این کار را داریم.

ویدیوی پشت صحنه عکاسی از وی:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...