۱۳۹۱ فروردین ۲۰, یکشنبه

برهنه شدن تعدادی از زنان ایرانی در حمایت از علیا ماجده المهدی و گلشیفته فراهانی + ویدیو

تعدادی از زنان ایرانی به نشانه اعتراض به تبعیض جنسیتی در ایران ویدیویی از خود بصورت نیمه برهنه تهیه کرده اند. این زنان که همگی مقیم اروپا هستند در حالی برهنه در مقابل دوربین ظاهر شده اند که هریک پیامی اعتراضی سر می دهند، پیام هایی از قبیل "اعتقاد به برابری زن و مرد" و "فکر من، بدن من، انتخاب من".
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.
اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 16 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.


در حقیقت این ویدیو در حکم تبلیغ برای فروش "سالنمای انقلابی عکس برهنه" است. سالنمایی که به علیا، وبلاگ نویس مصری که سال گذشته تصویر برهنه اش را در اعتراض به تبعیض جنسیتی در اسلام منتشر کرد، اختصاص داده شده است.

مریم نمازی تهیه کننده این سالنما معتقد است که برهنگی سلاح قدرتمندی در مبارزه با ستم است. او می گوید:"برهنگی تابوها را می شکند و این شکل مهمی از مقاومت است."

همچنین این سالنما در حمایت از گلشیفته فراهانی که به ایران ممنوع الورود شده نیز هست. این بازیگر 28 ساله که سابقه بازی در کنار لئوناردو دی کاپریو و راسل کرو را در کارنامه دارد گفته که از جانب حکومت ایران با او تماس گرفته و گفته شده که به ایران بازنگردد.

به گزارش نارنجی نیوز عکس سیاه و سفید گلشیفته برای مجله فرانسوی مادام لی فیگارو که در آن او با دست هایش سینه های برهنه اش را می پوشاند عامل این جنجال ها شد.

ویدیو:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...