۱۳۹۱ فروردین ۱۵, سه‌شنبه

مصاحبه و عکس های ناگور آرانبورو، همسر ژابی آلونسو، در مجله El Mundo

مهمان ویژه نسخه گذشته مجله El Mundo، ناگور آرانبورو همسر ژابی آلونسو بود که ضمن استفاده از بدن او برای نمایش تعدادی از مدهای بهاره با او راجع به همکاری اش با برند آرایشی Serum 7 نیز صحبت شد.
او مثل همیشه زیبا به نظر می رسید.


او بجز همسر ژابی و مادر دو فرزند بودن، صاحب یک مغازه فروش لباس های بچگانه و سخنگوی برندهای آرایشی Serum 7 و جواهرات Links of London نیز هست که جواهراتی که در این عکس ها استفاده کرده مربوط به همین برند است. با وجود این همه مشغله فلسفه او در زندگی یک چیز است: دیدن جنبه های مثبت زندگی.

او در مورد نحوه آشنایی اش با برند Serum 7 اینگونه توضیح می دهد:"من عاشق فروشگاه Boots هستم و هر موقع که به لندن سفر می کنم حداقل به یکی از آنها سر می زنم. من همه چیزهایی را که آنها می فروشند دوست دارم. همین گونه بود که با این برند آشنا شدم. من تعدادی از محصولات آنها را خریده بودم و آنها اثر خوبی روی من داشتند. بنابراین وقتی فهمیدم که آنها دارند به اسپانیا می آیند خیلی خوشحال شدم."

او همچنین در مورد زندگی خودش می گوید:"مثل همه زنان دیگری که در کنار مادر بودن مشاغل دیگری هم دارند، من نیز فرصت کمی برای خودم دارم بنابراین از این محصولات که کارایی بالایی دارند و استفاده از آنها ساده است بهره می برم. روال روزمره من شامل استفاده از محصولات پاک کننده، آبرسانی، ضد چروک و ضد خط می شود و من هرروز صبح و شب این محصولات را استفاده می کنم. بعلاوه من یوگا کار می کنم چرا که باعث می شود احساس خوبی پیدا کنم."

به گزارش نارنجی نیوز یکی دیگر از مشغله های ناگور مغازه فروش لباس های کودکانه اوست که در این مورد می گوید:"من هیجان زیادی راجع به این پروژه دارم. من آنجا را اواخر سال گذشته افتتاح کردم و همه چیز خیلی خوب پیش می رود. بخاطر اینکه آنجا مال من است این را نمی گویم ولی مکان دوست داشتنی است."  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...