۱۳۹۱ فروردین ۳۱, پنجشنبه

کلکسیون عکس های لب ساحلی ریتا راسیچ

شاید مردان زیادی باشند که چشم به او دارند اما او می خواهد نشان دهد که فقط به یک مرد چشم دارد. این تهیه کننده 51 ساله با بدن فوق العاده اش همه را در میامی شگفت زده کرده است.

واقعا با در نظر گرفتن سن او، چنین بدنی حسادت برانگیز است. همین شکم صاف و برجستگی های بدنش نیز هست که به او اعتماد به نفس کافی برای پوشیدن چنین مایوی تنگی را می دهد.

به هر حال با وجود چنین ظاهر چشمگیری او با بوسیدن شریکش سعی می کند به او اطمینان دهد که جای نگرانی وجود ندارد.

گرچه او باید بدنبال چنین اطمینانی از سوی نامزدش هم باشد چرا که او با اندام مناسب و برنزه اش کم خودنمایی نمی کرد.

آنها با همراهی سگ ریتا حسابی در امتداد ساحل قدم زدند و خوش گذراندند.

اوایل هفته گذشته عکس با مزه ای از این سگ جک راسل منتشر شد که او را در حالی نشان می داد که با نگاهی مصمم به صاحبش که تازه داشت لباسش را در می آورد می نگریست. احتمالا او با خودش می گفته:"ای بابا، این تازه داره لباساشو در میاره. بیا بریم خونه شام منو بده!"

با این علاقه ای که او به آفتاب گرفتن دارد جای تعجب نیست که روز بعد هم دوباره به ساحل بیاید. شاید هم او از الان به مناسبت تولدش که ماه آینده است جشن را آغاز کرده و هر روز پای ثابت سواحل میامی است.

در این روز هم دو همراه وفادارش، نامزدش و سگش، او را همراهی می کردند.

با وجود اینکه او در ایتالیا تهیه کننده فیلم است اما از دسامبر گذشته به ندرت میامی را ترک کرده است.

او برای مردم دنیا چندان شناخته شده نیست اما در دهه 80 در کشورش بازیگر معروفی بوده است. گرچه دلیل معروفیت شدید این روزهای او نه مسائل سینمایی که همان اندام اوست.

او کارش را قبل از بازیگری با خوانندگی آغاز کرد و حتی در سال 2007 با انتشار یک آلبوم دوباره به عرصه خوانندگی بازگشت.

او دو فرزند به نام های ویتوریا و ماریو از شوهر سابقش ویتوریو سچی گوری، تهیه کننده فیلم همه خوبند، دارند. زندگی زناشویی 17 ساله آنها در سال 2000 با طلاقشان به پایان رسید و در حالیکه هویت این عشق جدید او مشخص نیست به نظر می رسد که آنها با هم نامزد کرده اند. حداقل آن حلقه بزرگ در دست چپ ریتا این را می گوید.

روز بعد که او تصمیم گرفت با مایوی فسفری به ساحل بیاید دیگر یکی از آن دو همراه وفادار، او را همراهی نمی کرد. درست حدش زدید، نامزدش. البته به هیچ وجه قصد نداریم که بگوییم سگ خریدن بهتر از نامزد کردن است!

گرچه او هم از نبود نامزدش استفاده کرد چرا که مایوی این روز او از روزهای قبل جلف تر بود.

به گزارش نارنجی نیوز این تهیه کننده کروات – ایتالیایی که بواسطه مایو پوشی هایش در هر دو کشور کرواسی و ایتالیا شهرت یافته تاکنون تهیه کنندگی 60 فیلم را به عهده داشته است.  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...