۱۳۹۱ فروردین ۲۴, پنجشنبه

تحریم تبلیغ کیت آپتون توسط تلویزیون های آمریکا + ویدیو

تعدادی از شبکه های تلویزیونی آمریکا تبلیغ کیت آپتون برای برند لباس Zoo York را تحریم کردند. توجیه آنها اینست که این تبلیغ برای تلویزیون بیش از حد تحریک برانگیز است. MTV و Turner Entertainment از جمله این شبکه ها هستند.


در این تبلیغ دو سوسک مشغول صحبت با یکدیگر هستند اما از دو زاویه متفاوت. یکی راجع به دو اسکیت باز مرد صحبت می کند در حالیکه دیگری در مورد کیت آپتون حرف می زند.

وقتی کیت وارد محوطه اسکیت سواری می شود سوسک اولی می گوید:"دوست داری اونو بساوی؟". طبیعی است که منظور او میله فلزی است که اسکیت سوارها با پریدن روی آن، منجر به سایشش می شوند. اما سوسک دوم و البته دوربین که تمام حواسشان به حرکات کیت است می گوید:"من عاشق اینم که اونو بساوم!".

سوسک اول بار دیگر در اشاره به میله می گوید:"حتی به نظر نمی رسه نیازی به پولیش زدن (مالیدن) داشته باشه" که سوسک دوم در پاسخ او می گوید:"اوه، البته که نیاز به مالیدن داره".

در این زمان اسکیت سواران به طرف سوسک ها می روند که سوسک اول هشدار می دهد:"داداش بپا، دارن اینوری میان!" اما سوسک اول که هنوز در عالم دیگری سیر می کند می کند می گوید:"آره، دارن میان، بیاین پیش بابا!".

و البته جزای این سوسک هرزه این بود که به دو نیم تقسیم شود.

به گزارش نارنجی نیوز هر دوی این شبکه ها معلوم بودن نوک سینه های کیت آپتون و استفاده از الفاظ زشت را دلیل تحریم این آگهی تبلیغاتی عنوان کرده اند.

ویدیو:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...