۱۳۹۱ فروردین ۱۸, جمعه

آغاز دوران مردانگی زک افرون با سکانس سکس بخارآلودش با تیلور شیلینگ در فیلم The Lucky One + ویدیو

بی شک اکران فیلم The Lucky One نوشته ی نیکولاس اسپارک پایانی خواهد بود بر دوره معصومیت نوجوانی زک افرون و آغاز دوران سکس آلود او در فیلم های گوناگون. مدرک ما سکانس معروف سکس در حمام است.


افرون در این فیلم نقش لوگان تیبولت، تفنگدار نیروی دریایی ارتش آمریکا را بازی می کند که در جریان سومین اعزامش به عراق عکس یک زن خندان را که در خاک دفن شده پیدا می کند.

او که این عکس را همه جا با خودش می برد خیلی زود متوجه روی آوردن بخت و اقبال به خودش می گردد چنانکه در بازی پوکر برنده می شود و در نبردی که دو تن از نزدیک ترین دوستانش کشته می شوند، او جان سالم به در می برد. در این زمان ویکتور، بهترین دوست او توضیحی برای خوش شانسی های او پیدا می کند: اینکه عکس طلسم شانس اوست.

پس از بازگشت به آمریکا او که نمی تواند این عکس را از ذهن خود خارج کند تصمیم به سفر می گیرد تا این زن را پیدا کند چرا که فکر می کند کلید سرنوشتش در دستان اوست.

در این حین او با الیزابت آشنا می شود و درگیر یک رابطه عاشقانه با او می گردد اما رازش را از او پنهان می کند غافل از اینکه این راز نه تنها عشقشان که زندگیشان را نیز می تواند نابود کند.

برای افرون که شهرتش را با بازی در فیلم های موزیکال دبیرستانی دیزنی به دست آورده این فیلم آغاز راهی تازه است.

به گزارش نارنجی نیوز زک برای این فیلم 8 کیلو وزن اضافه کرده و با سربازان نیروی دریایی نیز تمرین کرده است. او در این مورد می گوید:"من سعی کردم تا آنجا که می توانم از این پسرها استفاده کنم و به دقت به اینکه چه کارهایی را انجام می دهند و چگونه انجام می دهند و اینکه چطور با هم حرف می زنند توجه کنم."

او در این فیلم چند سکانس سکس شامل سکس در حمام را دارد که برای اولین بار در تاریخ بازیگری او بحساب می آید. او در مورد همبازی اش تیلور شیلینگ و این صحنه ها می گوید:"من تقریبا خوش شانس بودم. او بد نیست."

The Lucky One از روز 20 آوریل اکران خواهد شد.
ویدیو:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...