۱۳۹۱ فروردین ۱۷, پنجشنبه

تهدید به قتل استاد و فحاشی با رکیک ترین الفاظ ممکن وسط کلاس درس + ویدیو

دانشجویی در فلوریدا پس از تهدید به قتل استاد و استفاده از الفاظ رکیک وسط کلاس درس روانه بیمارستان شد.
جوناتا کر دانشجوی کلاسی که در آن استاد مشغول تدریس نظریه تکامل بود بطور مکرر می پرسید:"تکامل چگونه سیاه پوستان را می کشد؟" و پاسخ استاد که تکامل کسی را "نمی کشد" او را مجاب نمی کرد.
او نهایتا کنترل اعصابش را از دست می دهد و شروع به فریاد زدن و حمله به دانشجویان دیگر می کند تا اینکه نهایتا پلیس وارد عمل شده و او را می برد.
فیلمی که در ادامه می بینید توسط همکلاسی های او گرفته و در یوتیوب قرار داده شده است.


استفن کاجیورا استاد دانشگاه آتلانتیک فلوریدا مشغول صحبت راجع به فلسفه انتخاب اصلح در طبیعت بود که با سوال بی ربط تکامل چگونه سیاه پوستان را می کشد مواجه شد. وقتی آقای کاجیورا نتوانست پاسخ رضایت بخشی به او بدهد وی دچار جنون شد و شروع به فحاشی با الفاظ رکیک کرد. او در عین حال که می گفت از تکامل متنفر است به استاد گفت که او را خواهد کشت و در حالیکه او را مریض خطاب می کرد تهدید می کرد که بهتر است قبل از اینکه او را بکشد دهنش را ببندد.

او سپس شروع به حرکت در کلاس کرد و ضربه ای به سر یکی از دانشجویان پسر نواخت. در این زمان دو نفر از پرسنل دانشگاه وارد عمل شدند و او را از کلاس خارج کردند و همزمان ماموران پلیس که در نتیجه تماس تعدادی از دانشجویان به محل آمده بودند او را بردند.

به گزارش نارنجی نیوز آقای کاجیورا در مصاحبه با نشریه دانشگاه با اشاره به اینکه خانم کر را نمی شناسد و فقط یکبار درگیری لفظی از طریق ایمیل با او داشته ادامه داد:"او به طرز فزاینده ای حالت هجومی گرفته بود و من و سایر دانشجویان را تهدید به مرگ می کرد". گرچه او می افزاید که پس از رفتن او همه، این قضیه را فراموش کردند و شروع به جزوه نویسی کردند. 

ویدیو: 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...