۱۳۹۱ خرداد ۲۱, یکشنبه

یورو 2012 را گ.....


گروه فمن را که یادتان هست؟ همان زنانی که برای اعتراض به موضوعات مختلف در محل های عمومی برهنه می شوند و یا بعبارت ساده تر تظاهرات برهنه ترتیب می دهند. اگر یادتان باشد گفته بودیم که آنها اوکراینی هستند و حالا که جام ملت های اروپا به اوکراین رفته بهترین فرصت برای آنهاست که دوباره خودی نشان دهند.
اینا شوچنکو یکی از فعالان این گروه در جریان نمایش عمومی جام در یکی از میادین اصلی شهر دنیپروپترووسک اوکراین در حالیکه قصد داشت جام را بگیرد دستگیر شد.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 16 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.



























در حالیکه حواس ماموران به دستگیری او معطوف شده بود دیگر فعال این گروه از فرصت استفاده کرد و نیمه برهنه شد در حالیکه روی شکمش نوشته شده بود:"یورو 2012 را گا...م."

این گروه چند روز پیش نیز حمله مشابهی به نمایش عمومی جام در شهر کی یو انجام داده بودند.

به گزارش نارنجی نیوز آنا هاتسول سخنگوی گروه فمن می گوید:"حمله اخیر توسط یک خبرنگار فرانسوی که در یکی از نشریات زنانه فرانسه مشغول به کار است صورت پذیرفته است. او از حامیان مبارزات ما علیه تبعیض جنسیتی و فاحشه گری بود و می خواست در این کار شریک باشد."
فمن معتقد است که برگزاری یورو 2012 در اوکراین منجر به افزایش فاحشه گری در این کشور شده و آنجا را به محلی برای گردشگری جنسی تبدیل خواهد کرد. 

این جام 8 کیلویی دورتادور اوکراین گردانده می شود تا مردم بتوانند با آن عکس بگیرند.

ویدیوی حمله به جام در کی یو:

ویدیوی برهنه شدن گروه فمن مقابل خبرنگاران در اوکراین:


ویدیوی برهنه شدن گروه فمن مقابل خبرنگاران در لهستان:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...