۱۳۹۱ خرداد ۲۶, جمعه

فوتبال مقعدی ! ویدیوی جنجالی از اردوی تیم ملی سوئد

سوئدی ها که تیم ملی شان باید امروز به مصاف تیم ملی انگلیس برود بشدت از رفتار بازیکنان این تیم که دروازه بان ذخیره شان را مجبور کردند باسن لختش را به عنوان هدف تمرینی در اختیار آنها قرار دهد عصبانی هستند.

به گزارش نارنجی نیوز دو تا از روزنامه های سوئدی با تقبیح رفتار بازیکنان این تیم اذعان داشتند که یوهان ویلند مایل به انجام چنین کاری نبوده و او را مجبور کرده اند چنین کاری را انجام دهد اما بازیکنان این تیم بشدت این موضوع را تکذیب می کند. پنتوس ورن بلوم هافبک تیم ملی سوئد می گوید:"این حرف که ما او را مجبور کردیم خیلی رذیلانه است. این یک شوخی کوچک بود و نه بیشتر."

شاهدان در اردوی تیم ملی سوئد نیز این اتفاق را یک شوخی در جریان تمرینات ارزیابی می کنند اما بازتاب این عمل در سوئد بسیار بد بوده است. داستان از این قرار است که بازیکنان یک حلقه را تشکیل دادند و با هم تنیس فوتبال بازی می کردند به این صورت که نباید اجازه دهند توپ روی زمین بیفتد. اما اشتباه ویلند دروازه بان تیم کپنهاگن باعث شد توپ روی زمین بیفتد و در نتیجه هم تیمی هایش او را مجبور کردند شورتش را پایین بکشد و از باسن او بعنوان سیبل استفاده کردند. 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...