۱۳۹۰ دی ۳, شنبه

همکار جدید پوتین را بشناسید + ویدیوی پشت صحنه عکاسی از وی در مجله Playboy

یکی از مدل های مجله Playboy، از سوی حزب پوتین به عنوان نماینده پارلمان روسیه انتخاب شده است.

به گزارش نارنجی نیوز و به نقل از انتخاب، "ماریا کوژونیکوا" نماینده جدید حزب پوتین در مجلس، دو سال پیش و بعد از جدایی از دوست پسرش در مقابل دوربین نسخه روسی مجله Playboy لخت شد. تصویر جلد و نیز هفت صفحه از آن شماره مجله به او اختصاص داده شد.


 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.


اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 12 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.

وی 27 ساله و بازیگر است و دختر یکی از بازیکنان سابق هاکی و قهرمان المپیک به نام الکساندر می باشد. ماریا قبل از اینکه به بازیگری روی آورد، خواننده ی گروه قصه های عاشقانه بود.
این نماینده مجلس دومای روسیه، هم اکنون به دلیل بازی در سریال طنز "یونیورس" مشهور است.
وی عضو حزب سیاسی "روسیه متحد" است که هم اکنون با اتهام تقلب مواجه است.

تصویر زیر جلد نسخه روسی مجله Playboy را نشان می دهد که بر روی آن نوشته شده است: ما خوانندگان را دعوت به دیدار با ماریا می کنیم تا او را بهتر بشناسند.
 "ماریا کوژونیکوا" گفت: نماینده مجلس شدن اتفاق مهم و بزرگی در زندگی من است.من تنها یک شهروند عادی روسیه هستم. از این به بعد، تریبونی خواهم داشت که در مورد مشکلات و ارائه ی راه حل می توانم از آن استفاده کنم.
وی افزود:  فکر می کنم که زمان شنیده شدن صدای جوانان روسیه رسیده است. آینده ی این کشور به جوانان تعلق دارد و ما باید در این رویداد شرکت داشته باشیم.
وی افزود: پس از گرفتن مدرک دانشگاهی نتوانستم کار پیدا کنم و آپارتمانی برای خود بخرم.

با توجه به اینکه وی خود را به عنوان یک شهروند عادی معرفی می کند، اما گفته می شود که خانواده ی وی به یکی از متحدان پوتین بسیار نزدیک است.
وی همچنین وفاداری خود به پوتین را با انتقاد از معترضان به نتایج انتخابات اخیر ثابت کرد.
"ماریا کوژونیکوا" در ادامه با هشدار به کسانی که مردم را تحریک می کنند، افزود: این قضایا می تواند منجر به قربانی شدن عده ی زیادی از مردم عادی شود.
وی تاکید کرد که از روسیه ای قدرتمند تحت رهبری پوتین حمایت می کند.
 این مدل روسی گفت: من چندین بار پوتین را از نزدیک دیده ام. من دیده ام که مردم با دیدن پوتین چه حالی می شوند.
"ماریا کوژونیکوا" تصریح کرد: این تغییر حال در مردم به دلیل ترس نیست، بلکه آنها احساس آرامش می کنند. به همین دلیل غرب از پوتین می ترسد و این قابل درک است.


ویدیوی پشت صحنه عکاسی از وی در Playboy:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...