۱۳۹۰ دی ۱۰, شنبه

ویدیوی تکان دهنده نوجوان 18 ساله آمریکایی یک هفته قبل از مرگش (با زیرنویس فارسی)

پس از سه بار دست و پنجه نرم کردن با مرگ بن بریدلاو 18 ساله شب کریسمس بر اثر حمله قلبی درگذشت.
هرچند به گزارش نارنجی نیوز یک هفته پیش از مرگ، بن در ویدیویی که در یوتیوب منتشر کرد در مورد زندگی و تجربیات احتضارش و حس آرامشی که هنگام مرگ داشته سخن گفت.



او در 4 سالگی، 14 سالگی و کمتر از یک ماه پیش تا دم مرگ پیش رفت ولی دوباره بازگشت.
بن در کنار خانواده اش در کودکی


در این ویدیو او از تجربیات احتضارش شامل نور سفیدی که به او آرامش می داد، لباسی که به تن داشت، ملاقاتش با رپر مورد علاقه اش، موسیقی که برایش پخش می شد و ... سخن می گوید و از اینکه نمی توانسته زندگی مثل انسان های دیگر داشته باشد گله می کند.

پس از مرگ دلخراش بن، کید کودی رپر مورد علاقه وی، در وبلاگش نوشت: "بخاطر اتفاقی که برای بن بریدلاو افتاده بسیار متاسفم. من ویدیویی را که او برای جهانیان بجای گذاشته دیدم و از اینکه اینطور در الهامات او همراهش بودم دلگرم شدم. 
من در هم شکستم. باید به خانواده بن بگویم که شما یک قهرمان پرورش دادید. او قهرمان من نیز هست. دوستتان دارم."




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...